CurlySue
Håller på och säljer min bäddsoffa, och vill ha en bekväm dagbädd/bäddsoffa på min kolonistuga.
Hemnes verkar ok..då man även kan göra den till en dubbelsäng..och det kan ju vara praktiskt då älskade maken kanske vill sova med mig där ibland.
Men...vi är båda två långa och väger runt 100 kg var.... så...
Är det nån här som har provat att sova i en Hemnes? har en Hemnes?
Vad är era erfarenheter??

[attachment=6644:39319_PE131762_S4.jpg]
Tezzla
Jag har en Hemnes! yahoo.gif Har den i gästrummet och hittills har inte någon klagat på den, men vill man sova mer än en natt så bör man nog komplettera med bra bäddmadrass. Madrassen som medföljer är visserligen helt okej och funkar utmärkt att sitta på men den är inte så skön att sova på, det blir ganska hårt. Till utdragsdelen behövs dessutom mer än vanlig bäddmadrass.

Men överlag är jag väldigt nöjd med Hemnes! Den är både snygg och väldigt funktionell med de tre stora lådorna där det ryms massor!
Kajsa i Arvika
Har oxå haft den och som sagt var: snygg och funktionell men satsa på lite tjockare bäddmadrasser!! tummenupp.gif
CurlySue
Tack för era svar...de är ovärdeliga..
Tezzla
CITAT (sarah68 @ 22-08-2007, 19:27) *
Tack för era svar...de är ovärdeliga..


Och vad har du kommit fram till? biggrin.gif
CurlySue
Det blir en Hemnes...fast har inte råd att köpa den ny... blomma.gif
så jag letar efter en begagnad på Blocket och Eniro... flirting.gif
Men jag är inte den enda som letar...de går åt som smör i småland... flirting.gif

En tidigare modell hette tydligen Visdalen men ska vara likvärdig..

Så om ngn här har en som de vill sälja i Stockholm med Omnejd..så hör av er snarast!!
Skicka ett PM eller mail.

Vill kunna sova ute på kolonin ett par helger till innan det blir för kallt. yahoo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon