CurlySue
[attachment=6812:39319_PE131762_S4.jpg]

med eller utan madrasser...spelar ingen roll..

Fenja
Det finns en avdelning för annonser på Odlas första sida: Radannonser. Jag tycker att det är skönt att slippa annonser inne på forumet, om det inte är växtefterlysningar, det ingår ju liksom lite i konceptet biggrin.gif
Mvh
Åsa
CurlySue
alla har rätt till en åsikt, även om jag inte delar din uppfattning.
Fenja
CITAT (sarah68 @ 27-08-2007, 19:44) *
alla har rätt till en åsikt, även om jag inte delar din uppfattning.


Ehhh... nu förstår jag faktiskt inte vad du menar? Jag är inte ensam om att tycka att det är skönt att slippa försäljningsannonser på forumet, administationen brukar radera dessa så snabbt någon uppmärksammar dem på det. Det är ingen uppfattning, det är liksom en tyst överenskommelse eller vad man ska kalla det... Hur kul vore det om alla avdelningar var fyllda med köp- och säljannonser om allt från synålar till helikoptrar?
Mvh
Fenja
CurlySue
angel_not.gif då får väl moderatorn ta bort mitt inlägg om det bryter mot de skriftliga regler som finns för forumet. tummenupp.gif
Fenja
Jaja, annonsera du här om det gör att du känner dig självständigare eller vad det nu är du försöker att bevisa? Ser du andra annonser här? De flesta brukar kunna ta till sig ett påpekande om att det finns en särskild avdelning för det...
Mvh
Fenja
Kathy
Tidigare tråd: dagbädd. wink.gif
Fenja
Jag vet, räcker det inte med att annonsera där? För där är det ju åtminstone något så när i sitt sammanhang... Den här tråden är enbart en annons.
Mvh
Fenja
CurlySue
OM du nu är moderator Fenja så är det väl bara att radera inlägget, eller hur??
Jag arbetar själv som professionell moderator på en av sveriges största tvkanalers diskussionsforum.
Som det är nu kan jag ju bara tacka för att du ser till att inlägget hamnar högst upp hela tiden. rotfl.gif
Fenja
Åhhh, ska jag bli impad nu eller? sick.gif Jag är inte moderator här, men jag kan be dig och andra att försöka smälta in i det som gäller i alla fall va? Du kan vål hålla dig till de "regler" som finns på DET HÄR forumet i alla fall?
Mvh
Fenja
Blomstertanten
Advokater har det väl rätt bra ställt ? unsure.gif
CurlySue
ASG rotfl.gif Så du har kollat mitt nr på Hitta.se .... bravo.gif
Jag är inte advokat.. det krävs många fler yrken än advokater och jurister för att driva en av sveriges mest framgångsrika advokatbyråer, men det kanske du inte visste?? naughty.gif giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon