Full version: Vinranka
Sturefors
Hej!

Jag har tagit skott på min vinranka i våras och planterat dem i små krukor. De har stått ute hela sommaren och nu när vintern kommer vet jag inte riktigt hur jag övervintrar dem. Tar man in dem. De är ganska små och taniga.

Sturefors

(Jag har nog skrivit i fel avdelning då detta handlar om trädgård, vet ej hur man tar bort det, något som vet?)
cic
Går inte att plocka bort. Men det gör inget att du skrivit i "fel" avdelning. Alltid nån som svarar. Men det är större chans att "experterna" svarar i nån av de andra med trädgårdsrelaterade avdelningara. Och snabbare. Här försvinner tråden bland allt svammel.. smile.gif
Alba
CITAT (Sturefors @ 01-09-2007, 20:05) *
Hej!

Jag har tagit skott på min vinranka i våras och planterat dem i små krukor. De har stått ute hela sommaren och nu när vintern kommer vet jag inte riktigt hur jag övervintrar dem. Tar man in dem. De är ganska små och taniga.

Sturefors

(Jag har nog skrivit i fel avdelning då detta handlar om trädgård, vet ej hur man tar bort det, något som vet?)



Rubriken går inte ta bort men inlägger kan du radera och tex skriva "fel avdelning....flyttat frågan till småprat om trädgård" eller den avd. du lägger frågan i.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon