Kathy

Han kämpar tappert om att försöka hålla sig vaken... wub.gif
Tezzla
Hahhaha! Underbart! laugh.gif Oj, vad han kämpar och kämpar och kämpar och...
Ewa L
Jag tyckte så synd om honom. Att inte syrran (?) vid sidan om kunde puffa omkull honom åt rätt håll. Eller framförallt den som filmade??

Min son satt nog och raglade så en stund vid middagsbordet för många år sedan. Jag såg honom inte, men hörde dunsen när ansiktet föll ner i såsen på tallriken. Han hade t.o.m. en liten potatisbit i örat!
vindspel
Såååå söt, hoppas jag får bli farmor snart, jag orkar inte bli mamma igen crazy.gif
De är goa.
yla
ärma lille stackare men hoppas verkligen han fick sova sen smiley_small_hug.gif

jag har ju fyra barnbarn nu o de e sååå underbart
kolla här då en av dom sjunger för mej
http://vids.myspace.com:80/index.cfm?fusea...VideoID=6264927

julius heter han o jag blir allldeles varm om hjärtat då jag lyssnar visst ska momo leva glattis biggrin.gif
vindspel
CITAT (yla @ 07-09-2007, 09:27) *
ärma lille stackare men hoppas verkligen han fick sova sen smiley_small_hug.gif

jag har ju fyra barnbarn nu o de e sååå underbart
kolla här då en av dom sjunger för mej
http://vids.myspace.com:80/index.cfm?fusea...VideoID=6264927

julius heter han o jag blir allldeles varm om hjärtat då jag lyssnar visst ska momo leva glattis biggrin.gif

Gud så god, ja då har man ngt att leva för tummenupp.gif
Alba
Nämen vilka gosiga små.
Syrran i första filmen sitter helt oberörd. Där kan nog huset rasa utan att hon reagerar. biggrin.gif

Yla......vilken talang i familjen. Brås på dig förstår jag. yes.gif
yla
inte e ju jag en sån skönsångare som julius inte han får hjärtat att svälla av stolthet
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon