Boxer
http://youtube.com/watch?v=rkgkp1PCQuE coolgleam.gif flirting.gif
Lemonne

Aha! Jag har alltid undrat!

Såg ju ut att vara hur enkelt som helst!
Trädgårdsflanören
Kvällen räddad!!
Nu får man ut och köpa ballonger och fixa sig en egen.
Skall vi bilda ett band?
gammelnalle
Klart (näst) bäst idag!! (Gråtene sky tar priset)

Men hur bär han sig åt.... ??? kan man verkligen slita itu en ballong så där...????


b
Blomstertanten
Slita itu en ballong är väl i och för sig inget större problem laugh.gif

ohmy.gif Men resten är ju rena trolleriet bravo.gif
gammelnalle
CITAT (Blomstertanten @ 08-09-2007, 18:42) *
Slita itu en ballong är väl i och för sig inget större problem laugh.gif

ohmy.gif Men resten är ju rena trolleriet bravo.gif




för mig var ALLT trolleri... men hiskeligt intressant.


(bryr mig inte om kommentarerna under..)


b
Berith
Och jag kommer aldrig att kolla den länken. giggle.gif Era kommentarer är så mystiska så jag vill inte veta vad det handlar om.
Blomstertanten
CITAT (Berith @ 09-09-2007, 08:20) *
Och jag kommer aldrig att kolla den länken. giggle.gif Era kommentarer är så mystiska så jag vill inte veta vad det handlar om.

Jodå ! Jag tror att du är så nyfiken att du inte kan låta bli giggle.gif
Berith
Aaaaaldrig! thumbdown.gif Hela jag är full av principer och dom håller jag stenhårt fast vid. Läser t.ex. aldrig Godmorgon- och Godnatt-trådarna heller. Sån är jag! slap.gif Tittar inte på TV2, hoppar över vissa program (såna som alla andra bara måste kolla på!), läser inte böcker som alla läser... osv.

Ber om ursäkt för snedsteget från ämnet. sleep.gif
Gillan
CITAT (Berith @ 09-09-2007, 09:28) *
Aaaaaldrig! thumbdown.gif Hela jag är full av principer och dom håller jag stenhårt fast vid. Läser t.ex. aldrig Godmorgon- och Godnatt-trådarna heller. Sån är jag! slap.gif Tittar inte på TV2, hoppar över vissa program (såna som alla andra bara måste kolla på!), läser inte böcker som alla läser... osv.

Ber om ursäkt för snedsteget från ämnet. sleep.gif



rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif Tror du jag kännner igen mig? För hundra år sen eller så, såg jag en löpsedel, där det stog....Ingmar lämnar Ann.....Då var mitt mått rågat! Jag förstod ju att det bara var för att sälja lösnummer, så jag bestämde mig för att aldrig mer läsa en "skvallertidning". Och i ca 18-20 år höll jag det löftet (och däri låg även AB och EXP). Idag har jag mjuknat lite, och läser dem i alla fall i väntrummen rolleyes.gif giggle.gif

( fast jag har inte tittat på filmen ni pratar om här ohmy.gif , kanske skulle ta och göra det confused.gif )
Blomstertanten
Kan tala om att det är inget farligt eller otäckt !!!! sleep.gif
Utan bara väldigt fascinerande och kul ! biggrin.gif
Tänk vad man kan göra med ballonger ! 000.gif
Berith
yahoo.gif Bravo Gillan! Precis min stil. Glömde förut - jag läser aldrig aftonbladet.se heller, när det länkas till den tidningen hoppar jag över dom trådarna också.

Och att jag inte kollat ballonglänken beror enbart på att jag inte vill göra/vara som alla andra bara för att alla andra gör samma saker. Typ... whist.gif
gammelnalle
CITAT (Berith @ 09-09-2007, 09:52) *
yahoo.gif Bravo Gillan! Precis min stil. Glömde förut - jag läser aldrig aftonbladet.se heller, när det länkas till den tidningen hoppar jag över dom trådarna också.

Och att jag inte kollat ballonglänken beror enbart på att jag inte vill göra/vara som alla andra bara för att alla andra gör samma saker. Typ... whist.gif



Jag lovar!! Den mannen är/gör verkligen INTE som alla andra.... och inget ekivokt (DÅ måste man ha riktigt snuskig fantasi)

Gör du som han kan du fotfarande anse att du inte gört som alla andra!!

Mer ballongbasar åt folket!!!!!

B



Gillan
Nu har jag kollat! Och herre min..................den var riktigt bra tummenupp.gif . Fast hur han bär sig åt..........får nån annan klipsk person svara på.................Berith kanske naughty.gif crazy.gif ?
Berith
CITAT (gammelnalle @ 09-09-2007, 10:26) *
Jag lovar!! Den mannen är/gör verkligen INTE som alla andra.... och inget ekivokt (DÅ måste man ha riktigt snuskig fantasi)

Gör du som han kan du fotfarande anse att du inte gört som alla andra!!

Mer ballongbasar åt folket!!!!!

B

Åh vad bra att du skriver så! bravo.gif För nu är det nog några till som öppnar länken och kollar. Vilket ger mej ännnnnnu mer anledning att hoppa över. *jag är nog knäpp...* blush.gif
Berith
CITAT (Gillan @ 09-09-2007, 10:28) *
Nu har jag kollat! Och herre min..................den var riktigt bra tummenupp.gif . Fast hur han bär sig åt..........får nån annan klipsk person svara på.................Berith kanske naughty.gif crazy.gif ?

Hmmm.... nono.gif Här byts inte sida bara sådär inte. Brutus!



giggle.gif
Gillan
CITAT (Berith @ 09-09-2007, 10:30) *
*jag är nog knäpp...* blush.gif



Jaaaaaa, ibland så giggle.gif ( bara att konstatera att våra principer inte befinner sig på samma våglängd wink.gif giggle.gif blomma.gif )
Blomstertanten
CITAT (Berith @ 09-09-2007, 10:30) *
Åh vad bra att du skriver så! bravo.gif För nu är det nog några till som öppnar länken och kollar. Vilket ger mej ännnnnnu mer anledning att hoppa över. *jag är nog knäpp...* blush.gif

Om du mot fömodan skulle tjuvtitta nu så skulle du ju aldrig i livet kunna erkänna det laugh.gif
Det är bra med vissa principer , men ibland kan det vara oerhört svårt också. Så ibland är det bra att rucka på sina principer ! flirting.gif
Berith
Äh! Jag ska be Ingemar plocka bort den här tråden så är den ev frestelsen ur världen. naughty.gif
Blomstertanten
CITAT (Berith @ 09-09-2007, 10:48) *
Äh! Jag ska be Ingemar plocka bort den här tråden så är den ev frestelsen ur världen. naughty.gif

laugh.gif biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif bravo.gif
Irene_L
CITAT (Berith @ 09-09-2007, 10:30) *
Åh vad bra att du skriver så! bravo.gif För nu är det nog några till som öppnar länken och kollar. Vilket ger mej ännnnnnu mer anledning att hoppa över. *jag är nog knäpp...* blush.gif



giggle.gif Nu blev jag så nyfiken så jag var tvungen att kolla länken! giggle.gif
Magdis
rotfl.gif Fullkomligt makalöst! Bara att komma på att göra nåt sånt! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon