Full version: Ont i tummarna...
CurlySue
Hej..
har haft problem med händerna för ca 2 år sedan, drabbades då av karpaltunnelsyndrom i båda händerna. opererades för det och har varit bra i händerna i ca 1½ år...
men..sen ca 1½ mån tillbaka har jag fått ont i tummarna, nästan i själva tummuskeln.
Har sökt på internet men hittar inget som verkar stämma in.
Är det nån fler här som drabbats och kan tipsa om vad jag ska göra...(Vårdcentralen har inga tider....+ att de byter datorsystem så de kan inte boka några tider heller.. thumbdown.gif undrar vad läkarna gör då... sitter de och fikar under den veckan det tar för dem att byta system?? confused.gif )
vindspel
Ring till sjukhuset istället där du gjorde operationen. De vet nog inget på vårdcentralen ändå. Kan det tillhöra ortopeden?? Man får återkomma och få tid där om det gäller samma åkomma. yes.gif
Såg att du gjorde tummen ner i ditt inlägg, gjorde det inte ont då? shy.gif
amatörfixare
Hej! Tråkigt att du råkat ut för en nog så smärtsam sak. Vill du veta mer om ditt problem gå in på google och skriv i "tumbasartros" så kommer du att få mycket information.Mvh A
Rossi
Jag hade försökt att kontakta antingen Vårdcentralen eller de som har opererat dig. Det är inte alls ovanligt att man får tillbaka problemen efter operation av karpaltunnelsyndrom.
CurlySue
wow... vi kan verkligen nästan allt härinne!!

har fått tid till vårdcentralen kl.15...ska dit och se vad de har att säga.
Har sökt på tumbasartros och det låter som om det kan vara det jag har....*suck*
har verkligen ett måndagsexemplar till kropp.
Wilmer
Men du har väldigt söta , vad man nu kallar det, "bilder" som signatur yes.gif

Lycka till med tummen.

Wilma
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon