Full version: melodifestivalen 2008
aanderss
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=6272...amp;lpos=rubrik

Göteborg
västerås
linköping
karlskrona
kiruna
stockholm


jag tycker de är kul med kiruna men saknar malmö men malmö är med när den nya arenan är klar
Lady Hamilton
VA?? fear.gif Vilken miss!!! Örnsköldsvik är ju inte med Och den som var BÄST i fjol!!!!!
aanderss
CITAT (Lady Hamilton @ 11-09-2007, 10:53) *
VA?? fear.gif Vilken miss!!! Örnsköldsvik är ju inte med Och den som var BÄST i fjol!!!!!

var de ? jag saknar Malmö
Alba
Av 6 städer är det endast 1 stad norr om Stockholm. Jag tycker det ska spridas jämt över hela landet......från Malmö till Kiruna.
aanderss
men svt vill väll vara där de bästa arenorna finns
Lady Hamilton
dunno.gif tydligen inte.......
Castea
yahoo.gif VÄSTERÅS!

Åh, vad kul! biggrin.gif

Och vilken bra evenemangsstart för vår nya bandystadion "ABB Arena" som byggs för fulla muggar just nu.

Bor nära, så får jag inte tag på biljetter så kan jag nog höra musiken ändå om jag öppnar balkongdörren. smile.gif
Snöflinga
fear.gif VA ... är inte Örebro med dunno.gif Sveriges mittpunkt crazy.gif Näää nu blev jag besviken crying.gif
Netha
CITAT (aanderss @ 11-09-2007, 10:50) *
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=6272...amp;lpos=rubrik

Göteborg
västerås
linköping
karlskrona
kiruna
stockholm
jag tycker de är kul med kiruna men saknar malmö men malmö är med när den nya arenan är klar

bravo.gif yahoo.gif
Piccante
Har väl inte så stor betydelse egentligen var de är? det är ju ingen Idol-audition direkt med lokala förmågor som ställer upp. Har för mig det var en salig blandning de tidigare åren med artister från Norrland som kvalade i Göteborg och göteborgare i Stockholm etc etc.
Tezzla
Bryr mig inte ett dugg om var delfinalerna hamnar...
Castea
I morgon släpps delfinal-biljetterna + till Globen!

Någon som ska försöka boka? Jag ska!
Netha
CITAT (Castea @ 17-10-2007, 19:51) *
I morgon släpps delfinal-biljetterna + till Globen!

Någon som ska försöka boka? Jag ska!

Dotter & svärson frågade idag¨ om barnvakt i mars när andrachansen, el vad den nu heter går här i stan...
de skulle försöka få ett par biljetter.
Så klart tar vi hand om töserna då wub.gif
Castea
Helt sjukt! Jag satt i kö i morse på nätet på Ticnet. Blev "insläppt" att få boka biljetter 10 minuter efter biljettsläpp, och då var hela arenan i Västerås redan utsåld. ohmy.gif Även Globen.

Ja ja... får väl kolla in Blocket senare. Eller ha balkongdörren öppen, så hör jag nog spektaklet ändå hem till mig.
aanderss
CITAT (Castea @ 18-10-2007, 15:38) *
Helt sjukt! Jag satt i kö i morse på nätet på Ticnet. Blev "insläppt" att få boka biljetter 10 minuter efter biljettsläpp, och då var hela arenan i Västerås redan utsåld. ohmy.gif Även Globen.

Ja ja... får väl kolla in Blocket senare. Eller ha balkongdörren öppen, så hör jag nog spektaklet ändå hem till mig.



nä de var ju tråkigt att du inte hittade några.
Krolliljan
CITAT (Castea @ 18-10-2007, 15:38) *
Helt sjukt! Jag satt i kö i morse på nätet på Ticnet. Blev "insläppt" att få boka biljetter 10 minuter efter biljettsläpp, och då var hela arenan i Västerås redan utsåld. ohmy.gif Även Globen.

Ja ja... får väl kolla in Blocket senare. Eller ha balkongdörren öppen, så hör jag nog spektaklet ändå hem till mig.


Så tråkigt sad.gif
zaaritha
Tja--mej kvittar det.
Jag tänker kolla på uttagningarna, men hoppas att Perelli ej blir Sveriges representant!
Netha
CITAT (Castea @ 18-10-2007, 15:38) *
Helt sjukt! Jag satt i kö i morse på nätet på Ticnet. Blev "insläppt" att få boka biljetter 10 minuter efter biljettsläpp, och då var hela arenan i Västerås redan utsåld. ohmy.gif Även Globen.

Ja ja... får väl kolla in Blocket senare. Eller ha balkongdörren öppen, så hör jag nog spektaklet ändå hem till mig.


Dotter och svärson fick inte heller biljetter till lördagens direktsändning, men iaf till fredagens generalrepetition. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon