Tesa
Jag försökte gå in på Lisbeth Almarks hemsida (Örtagården Mon)men det kommer upp en inloggningsruta...fattar ingenting...Kan det bero på Vista, tro..
Tänkte om nån annan kan testa bara och se om det blir samma..www.almark.se
Magdis
Jag får också bara upp en ruta med inloggningsnamn och lösenord.
Tesa
..konstigt...har hon en hemlig sida för utvalda bara tro... unsure.gif va snobbigt!!
Alba
Det kan ju vara så att hon utsatts för mindre nogräknade besökare och då valt medlemsskap som enda möjligheten.
Men hur man ska anmäla sitt intresse begriper jag inte då man in kommer in g.gif
Gossen Ruda
Förmodligen nån miss i programmeringen, sånt händer.
Alba
CITAT (Gossen Ruda @ 16-09-2007, 16:08) *
Förmodligen nån miss i programmeringen, sånt händer.



Hm....kanske de själva inte en är medveten om det. Kan ju ha gjort någon ändring och så har det blivit fel.
Tesa
CITAT (Alba @ 16-09-2007, 16:04) *
Det kan ju vara så att hon utsatts för mindre nogräknade besökare och då valt medlemsskap som enda möjligheten.
Men hur man ska anmäla sitt intresse begriper jag inte då man in kommer in g.gif

Nä..det kan jag inte tro...hon har ju ett företag med besöksträdgård och kurser och sånt..Det kan ju inte vara lönsamt med redan invigda bara...det måste ha blivit nåt fel..
RibesRubusVitis
Förmodligen kan man anmäla intresse på

info@almark.se


Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon