vindspel
test

Hu, med det andra testet blev jag inte nöjd med utfallet. Vad gör man då? Letar så klart efter ett annat test för att rädda skinnet....

Nu blev jag och min älskling umärkta för varandra rolleyes.gif
AnitaO
Oj, oj ... lika eländigt här för min del biggrin.gif
Nåja. Det har fungerat utmärkt i 15 år så vi får väl vara undantaget som bekräftar regeln.

"Kanske rar kärlek, men de har för olika åsikter.
En kärlek mellan er två kan nog vara rar men inte tror mina stjärnor att den bygger för någon starkare framtid tillsammans.
Tvillingen vill nog mycket men tillsammans med dig så känner han/hon sig låst och det kan tyda på att slitningar kommer mellan er två så vänskap kan vara bäst."
vindspel
CITAT (AnitaO @ 22-09-2007, 10:27) *
Oj, oj ... lika eländigt här för min del biggrin.gif
Nåja. Det har fungerat utmärkt i 15 år så vi får väl vara undantaget som bekräftar regeln.

"Kanske rar kärlek, men de har för olika åsikter.
En kärlek mellan er två kan nog vara rar men inte tror mina stjärnor att den bygger för någon starkare framtid tillsammans.
Tvillingen vill nog mycket men tillsammans med dig så känner han/hon sig låst och det kan tyda på att slitningar kommer mellan er två så vänskap kan vara bäst."

Någon av er kanske ligger i början eller slutet på horoskopets dagar???? Då kan du pröva med det horoskopet. Det är inte fusk.
mamamaggan
Blev bra här också. Det enda som inte skulle funka enligt det andra testet var att jag bytte efternamn men det tänker jag inte göra.


Par med gemensamma drag, bör ha rar kärlek. Ni två kan få framgång i kärlek och ni tycker nog om varandra. Att lita till en kräfta är nog rätt och kräftan söker dig och din kärlek för kanske mera än ett tillfälligt förhål¬lande. Romantiska resor som går ut över vatten kan vara extra rart för er båda att göra och gärna om de går långt bort på vår jord.
AnitaO
CITAT (vindspel @ 22-09-2007, 10:53) *
Någon av er kanske ligger i början eller slutet på horoskopets dagar???? Då kan du pröva med det horoskopet. Det är inte fusk.

Oj, då blev det skillnad.
Jag är född första dagen i skorpionens tecken.

"Här bor lyckan. I alla sammanhang ett par som är kärleksfulla.
Romansernas romans.
Så kan man tro att det ska bli mellan er två för mina stjärnor är så sprudlande av superlativer över er förening, så det är nog bara att gratulera er båda.
Kärleken är inte stillasittande utan fartfylld och ändå mycket djup och rar så ni tar nog vara på den tid ni har tillsammans och förvandlar den till djupa kärleksstunder. "
Magdis
CITAT (vindspel @ 22-09-2007, 10:53) *
Någon av er kanske ligger i början eller slutet på horoskopets dagar???? Då kan du pröva med det horoskopet. Det är inte fusk.

Hihi, ja då blev det bättre. Jungfrun och Väduren passade bäst ihop som vänner men eftersom jag bara är 1 dag ifrån att vara ett Lejon så provade jag med det o då passade det bättre. Ändrar man honom till en Fisk så blev det ännu bättre....hahah här kan man styra o ställa som man vill. naughty.gif
Krolliljan
"Lyckligt förhållande, bra förutsättningar för ett rart kärleksliv. Kommer en stenbock och friar till dig eller visar dig med sina blickar att se mig så har du chans. Ja, då kan det vara riktigt rart för dig om du vill och kanske till och med att ni bygger för en starkare framtid i gemenskap. Bröllopsklockor kan höras mellan er två. "

Dom har redan hörts. yes.gif
aanderss

Balanserat och kärleksfullt förhållande, ger varandra trygghet. Stenbocken är en fin och kär vän till dig. Det blir nog frågan om stabil kärlek när ni två möts och det kan även vara så att ni har svårt för att vara ifrån varandra. Det är nog äkta kärlek och det stannar nog inte bara som ”sambo”, nej, här bör det vara giftermål
Tosan

Här bor fin kärlek. Rar och diskret kallar mina stjärnor er kärlek för. Ni är så positiva båda två och ni kan nog konsten att bygga er kärlek långlivad och stabil. Det är nästan som att ni trots många år av rar kärlek hela tiden kan få er partner att känna spänning inför kärleksönskningar. Så det är bara att gratulera er båda, ni får lycka.
Alba
Hm g.gif

Ja enligt horoskåpet passar jag och min kärlek bäst som vänner och kan vara varandra behjälpliga i affärer. g.gif

Alexander skarsgård.....min dejt fortsätter att spöka för mig......jag undrar om Alexander gillar tanter confused.gif

ombonat och rart förhållande. Jungfrun kan vara just den rara kärlek som du vill ha. Här finns chans till riktigt fin kärlekslycka och vill ni båda bilda en familj så kan det vara chans till hundra procentig kärlekslycka. Ni två finner varandra så spännande och ni kan sitta i timmar och bara pussas och låta tiden gå. Eldiga är ni dessutom så nog kan ni få höra att ni är som skapade för varandra.


Näää....än en gång måste jag säga....jag byter inte. Sorry Alexander.....du får jaga på andra marker.
vindspel
CITAT (Alba @ 22-09-2007, 17:34) *
Hm g.gif

Ja enligt horoskåpet passar jag och min kärlek bäst som vänner och kan vara varandra behjälpliga i affärer. g.gif

Alexander skarsgård.....min dejt fortsätter att spöka för mig......jag undrar om Alexander gillar tanter confused.gif

ombonat och rart förhållande. Jungfrun kan vara just den rara kärlek som du vill ha. Här finns chans till riktigt fin kärlekslycka och vill ni båda bilda en familj så kan det vara chans till hundra procentig kärlekslycka. Ni två finner varandra så spännande och ni kan sitta i timmar och bara pussas och låta tiden gå. Eldiga är ni dessutom så nog kan ni få höra att ni är som skapade för varandra.
Näää....än en gång måste jag säga....jag byter inte. Sorry Alexander.....du får jaga på andra marker.

Hur kan du gå emot alla dessa vetenskapliga bevis att du passar Alexander crazy.gif
Fenja
Här frodas harmonin och lyckan pysslar skönt om detta par. Ja, så tror mina stjärnor om er två och jag inte finner jag anledning till att tro annat. Det kan vara så att ni njuter av lugna hemmakvällar tillsammans då ni kan ägna er åt att visa varandra att kärleken verkligen blomstrar mellan er. Konst och teknik kan även det locka er ut i folkvimlet men bästa lyckan har ni eget kramigt hemman.

biggrin.gif wub.gif wub.gif
Mvh
Fenja
Netha
Vädur & Jungfru är vi.

Ni har det gott tillsammans och litar och stöttar varandra.
Ja, så ser stjärnorna det och de tror på att ni kan få kärleken att fungera på ett rart sätt.
Stjärnorna tror även att ni två kan ha mycket mer än erotik i gemenskap.
Det är nästan så att man tror att ni två älskar att stötta varandra i nästan allt vad ni kan tänkas hitta på.
Så en gemensam framtid mellan er två det känns vara rätt.

yes.gif wub.gif









HelenN



"En kombination som kan vara riktigt elak, stridigheter kan förekomma. Just det här är det bäst att du tar dig i akt. Stjärnorna är mycket envisa och påstår bestämt att det kan bli en hel del åsiktsskillnader mellan er två och det kan leda till nästan elakhet. Söker en skorpion din kärlek så njut av uppvaktningen och låt det stanna vid det"

haha!!! rotfl.gif det går lika uselt här!
zaaritha
Vi är oxe o stenbock o det lär ska va´bra!
Anma

"Par som passar ihop och harmoniskt bygger för rar kärlek. Ni två kan vara det perfekta paret och det i både kärlek som i affärer. Ni bygger för en gemensam och rar tillvaro och visst så kan ni titta efter en annan och vacker partner men ni håller er alltid till varandra så fortsätt med den kärlekslyckan, den känns vara så bra."

Med tanke på att namntestet gav oss 0% chans så låter ju detta betydligt bättre. Hmmm... ska jag börja tro på horskop nu?
Gossen Ruda
På den gamla goda tiden när jag jagade partner via kontaktannonser valde jag alltid bort såna som sökte nån speciell djurmedlem eller som underteckande med sin stjärnbild. Mitt inbyggda horoskop hade sagt mig att jag aldrig skulle kunna komma överens med nån tramsa som läste och trodde på horoskop.
Blomstertanten
CITAT (Gossen Ruda @ 23-09-2007, 20:11) *
På den gamla goda tiden när jag jagade partner via kontaktannonser valde jag alltid bort såna som sökte nån speciell djurmedlem eller som underteckande med sin stjärnbild. Mitt inbyggda horoskop hade sagt mig att jag aldrig skulle kunna komma överens med nån tramsa som läste och trodde på horoskop.

Men tänk om ditt inbyggda horoskop har fel ?????
Du kanske har missat den stora kärleken på grund av ett felinställt horoskop sleep.gif
tongue.gif
Magdis
CITAT (Netha @ 22-09-2007, 20:21) *
Vädur & Jungfru är vi.

Ni har det gott tillsammans och litar och stöttar varandra.
Ja, så ser stjärnorna det och de tror på att ni kan få kärleken att fungera på ett rart sätt.
Stjärnorna tror även att ni två kan ha mycket mer än erotik i gemenskap.
Det är nästan så att man tror att ni två älskar att stötta varandra i nästan allt vad ni kan tänkas hitta på.
Så en gemensam framtid mellan er två det känns vara rätt.

yes.gif wub.gif

Men vad konstigt, jag och gubben är ju också vädur och jungfru men fick inte samma svar som ni. Blir det annorlunda beroende på vilket man sätter först alltså? confused.gif
Netha
CITAT (Magdis @ 23-09-2007, 21:10) *
Men vad konstigt, jag och gubben är ju också vädur och jungfru men fick inte samma svar som ni. Blir det annorlunda beroende på vilket man sätter först alltså? confused.gif


Visst var det så att man skulle sätta in sitt eget tecken först...
jag är Vädur, maken är Jungfru... och då blev svaret som jag återgav. smile.gif







Kathy



Det här paret har fin förståelse för varandra även om något omaka. Kärlek mellan er två kan vara riktigt lyckosam men stjärnorna anser att er kärlek bör vara intensiv och så stunder av ensamhet där ni hinner sakna varandra. I affärer kan ni lyckas mycket väl och där får det inte vara avsaknad. Så lycka i affärer och lagom med kärlek är bäst för er två.
Gossen Ruda
CITAT (Blomstertanten @ 23-09-2007, 20:18) *
Men tänk om ditt inbyggda horoskop har fel ?????
Du kanske har missat den stora kärleken på grund av ett felinställt horoskop sleep.gif
tongue.gif


Den risken tog jag gärna, chansen att vi skulle gnata ihjäl varandra var större. Fattar inte hur männisor kan sätta sin tillit till något som bara är hoprafsat på måfå.
Piccante
Stenbock wub.gif och skorpion ger följande:
CITAT
Har stundtals starkt olika åsikter. Trivs, alternativt bryter ned varandra. Visserligen kan jag tolka detta par till att det kan fungera i kärlek. Men det är nog mera undantag än en regel så var försiktig med kärlekskontakten med skorpionen. Även vad gäller vänskap så bör du nog vara försiktig med skorpionen.


Det var något av det mest korkade jag har läst på riktigt länge. "Starkt olika åsikter" och vi inte kan klara av att varken vara vänner eller älskande är så långt från verkligheten det bara kan bli. duh.gif
mamamaggan
Att du törs var ihop med en skorpion? Du vet väl att vi stinger rejält om vi får en chans ? laugh.gif
titti49zon6
Olika intressen. Har svårt att förstå varandra. I kärlek mindre bra. Hur rar och vacker din vattuman än kan vara så tror inte stjärnorna ett smack på att det gäller äkta kärlek när en vattuman visar sig intresserad av dig. Det är nog bara en tillfällig förströelse som vattumannen söker så var på din vakt. Vill du kärlek trots detta så var beredd på att bli ensam snart igen.

Katastrof help.gif och vi som varit ihop 42 år drygt varav 37 som gifta
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Jag tror inte ett dugg på detta eftersom vi haft ett bra förhållande i alla dessa år och inte haft några som helst funderingar på att byta partner kompiskram.gif
Hihi, hur länge varar en "tillfällig förströelse" crazy.gif
Gossen Ruda
Det är flera tusen år sen romarna(?) fantiserade ihop horoskoptanken. I det perspektivet är 42 år inget, vänta och se. tongue.gif
vindspel
CITAT (Gossen Ruda @ 23-09-2007, 22:21) *
Den risken tog jag gärna, chansen att vi skulle gnata ihjäl varandra var större. Fattar inte hur männisor kan sätta sin tillit till något som bara är hoprafsat på måfå.

Jag tror väl knappast att någon sätter sin tillit till horoskop, Det är ju bara en rolig grej. Varför ta allt så allvarligt.
Men å ena sidan så är det också "vanliga" människor som tagit fram ex politiska, naturvetenskaliga, ekonomiska, psykologiska teorier.
Gossen Ruda
CITAT (vindspel @ 24-09-2007, 11:13) *
Jag tror väl knappast att någon sätter sin tillit till horoskop, Det är ju bara en rolig grej. Varför ta allt så allvarligt.
Men å ena sidan så är det också "vanliga" människor som tagit fram ex politiska, naturvetenskaliga, ekonomiska, psykologiska teorier.


Dessvärre finns det personer som tar det på fullt allvar, som aldrig företar sig något utan att ha konsulterat sitt horoskop.
Tesa
Det andra testet va en katastrof...detta var inte mycet bättre..
Har alldeles för olika åsikter, i kärlek kan stridigheter uppstå. Var försiktig med allt vad du företar dig i kärlek när du har ett lejon som din uppvaktning. Blir du förtjust så visst ska du kramas och visa din kärlekslycka men i alla fall, även om det bara är litet, tänk och var försiktig. Stjärnorna tror inte på någon långvarig förälskelse för dig med ett lejon.
...konstigt att vi stått ut med varandra i över 20 år...
Piccante
CITAT (mamamaggan @ 24-09-2007, 00:29) *
Att du törs var ihop med en skorpion? Du vet väl att vi stinger rejält om vi får en chans ? laugh.gif

Det är ju det som gör tillvaron spännande naughty.gif
Hannele
Lyckan bör bo i detta förhållande. Ja, är det så att du får uppvaktning av en skytt så tror stjärnorna att din kärlekslycka står framför dig. Det känns kunna bli en tid som är fartfylld och rar i nästan allt av vad ni två fö¬retar er. Stjärnorna tror på ljuv romantik, eldiga nätter och framför allt att ni två bygger för varandra. Ni två har en härlig strävan efter att få förkovra er tillsammans.

Det visste jag redan coolgleam.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon