malin72
ja vart är ni alla unsure.gif här loggar man in och ingen är där dunno.gif har ni fullt upp i höststädningen eller..jaja jag sitter väl där inne och kikar då och då -cry-.gif -cry-.gif vart har mina trevliga mornar med kaffekoppen tagit vägen crying.gif
titti49zon6
Hihi. det brukar vara jag som sitter ensam whistling.gif men jag tittar väl in en stund
*Stintan*
här är jag ninja.gif
Blomstertanten
Hm, det är ju aldrig nån där ju ! sleep.gif
malin72
joho nu är vi några fniss
aanderss
jag tittar i där då o då
Chamomille
Finns det en chatt också... duh.gif
Magdis
Jag har tittat in några gånger men de flesta gånger har det varit nästan tomt där. Dig har jag visst gått om totalt Malin, för dig har jag inte sett på väldigt länge nu. unsure.gif
HelenN
Jag har också tittat in då & då....men oftast är det tomt -fear-.gif . Sen har jag varit alleles dööööö efter Idol på kvällarna....så korsordet & sängen har prioriterats.
Alba
Jag undrar också var alla är.
Igår kväll var vi 2 st i chatten mellan ca 20.00 - 21.00. Vi den tiden brukar det vara full fart.
Sailor Pluto
Jag har bara varit i chatten en gång, enda anledningen till att jag inte har återkommit är att alla "inlägg" plötsligt slutar rulla och bara fastnar confused.gif . Blev helkonstigt! Annars skulle jag nog vara där och drälla hela tiden för det verkar vara riktigt trevligt smile.gif .
Betty
Chatten ja idea.gif ! Den glömmer jag nästan bort, jättelänge sen jag kikade in där...
Alba
CITAT (Sailor Pluto @ 28-09-2007, 12:49) *
Jag har bara varit i chatten en gång, enda anledningen till att jag inte har återkommit är att alla "inlägg" plötsligt slutar rulla och bara fastnar confused.gif . Blev helkonstigt! Annars skulle jag nog vara där och drälla hela tiden för det verkar vara riktigt trevligt smile.gif .



Det problemet har jag också. När sidan är fullskriven stannar det upp och därefter kommer allt med en rasande fart.
Jag har märkt att detta häner då det är många i chatten. När man är bara några få fungerar det bra.
Jag har ställt frågan i support men har tyvärr inte kommit på någon lösning.
renate
CITAT (Betty @ 28-09-2007, 13:17) *
Chatten ja idea.gif ! Den glömmer jag nästan bort, jättelänge sen jag kikade in där...


Samma här Betty,på sommaren sitter inte jag så mycket vid datorn,bara lite på kvällen.Nu när höstmörkret sänker sig över oss ska jag titta in lite oftare.
malin72
ja konstigt är det........gick in nu och det var helt tomt EKO dunno.gif från att det var fullt ös till nada unsure.gif
Pirum
He, ja, ett 'problem' är nog att många tittar in lite snabbt, ser att "här var det inte många", och sen snabbt loggar ut igen. Bättre att låta chatten stå på hela kvällen...hm. Fast folk flest har kanske, just idag fredag alltså, ett sånt där socialt liv eller vad det heter. Själv tänkte jag umgås med hamburgare och pommes, men, efter att ha varit mer disträ än vanligt så glömde jag under promenaden ner på stan att köpa just pommes... rolleyes.gif Kom dock hem med nötfärs, ketchup och tomat, så det hela ska nog lösa sig till slut ändå.
Lady Hamilton
För min del har det varit en hektisk period.......... sweatingbullets.gif
Men jag kan i allafall hälsa till er alla från Gillan. tummenupp.gif Hon är just nu i Holland och hälsar på sin far Och hon meddelar att hon har det bra kompiskram.gif


anna_rispan
CITAT (Pirum @ 28-09-2007, 21:50) *
He, ja, ett 'problem' är nog att många tittar in lite snabbt, ser att "här var det inte många", och sen snabbt loggar ut igen. Bättre att låta chatten stå på hela kvällen...hm. Fast folk flest har kanske, just idag fredag alltså, ett sånt där socialt liv eller vad det heter. Själv tänkte jag umgås med hamburgare och pommes, men, efter att ha varit mer disträ än vanligt så glömde jag under promenaden ner på stan att köpa just pommes... rolleyes.gif Kom dock hem med nötfärs, ketchup och tomat, så det hela ska nog lösa sig till slut ändå.

Ja eller att man kikar in och alla står "Upptagna"....
Lady Hamilton
CITAT (anna_rispan @ 29-09-2007, 09:37) *
Ja eller att man kikar in och alla står "Upptagna"....



giggle.gif Om du i det läget börjar skicka ljud.................då kan jag garantera att folk "visar sig" Om inte annat för att kolla vem det är som "lever om"
anna_rispan
jag är i chatten nu. smile.gif
yla
ja jag har inte haft tiiiid ju
men men de kommer till vintern eller då de blir kallare ute o man inte längre kan sitta vid en brasa ute
vilkent jag hoppas kunna göra idag
vi får se
ha de gött alla vi ses till den riktiga hösten då kommer jag nog till cjatten lite oftare än va som vart
Alba
CITAT (Lady Hamilton @ 29-09-2007, 09:29) *
För min del har det varit en hektisk period.......... sweatingbullets.gif
Men jag kan i allafall hälsa till er alla från Gillan. tummenupp.gif Hon är just nu i Holland och hälsar på sin far Och hon meddelar att hon har det bra kompiskram.gif


Hälsa tillbaka om du pratar med henne igen.
Magdis
Och Irene saknar jag också, undrar hur det är med henne...unsure.gif
Gillan
CITAT (Alba @ 29-09-2007, 12:08) *
Hälsa tillbaka om du pratar med henne igen.


Hej pa er! Sitter just nu vid en dator fran stenaldern, som gor exakt vad den vill och inte en bokstav mer an sa -fear-.gif . Ha det bra, sa ses vi om en vecka eller tva dunno.gif .


PS! Hoppas du hade fint besok i gar Ladyn tummenupp.gif giggle.gif kompiskram.gif

Alba
CITAT (Magdis @ 29-09-2007, 20:17) *
Och Irene saknar jag också, undrar hur det är med henne...unsure.gif



Irene är på resande fot några dagar.
Magdis
CITAT (Alba @ 30-09-2007, 15:40) *
Irene är på resande fot några dagar.

Vad bra att du skrev det, jag började bli orolig. sweatingbullets.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon