aanderss
är de ok att sätta en vidrig text på känd barnvisa.

jag hittade denna texten till idas sommarvisa
http://www.youtube.com/watch?v=rZNSZb1oykI...ted&search=
AnitaO
Väldigt osmakigt tycker jag sad.gif
zaaritha
USCH!
aanderss
jag kan bara hålla med om att de är osmakligt
gammelnalle
Har inte kollat...

men tyvärr...
vissa gör nästan vad som helst för att "få synas"... Vissa gör rondellhundar... andra mördar John Lennon... en tredje försöker bli med i teve 4.... en fjärde sjunger barnvisor om supa .....och örmodligen är då "din" ännu värre....

Jag inillar mig att om man INTE tittar eller kommenterar så tystnar de självt.... (youtube för nogrann statistik på vad som tittas på och säljer reklamplats...)

b


anna_rispan
Jag har inte heller tittat.

Men det är väl inte ovanligt att diverse barnvisor blir snapsvisor? Oftast är det ju mest vuxna som sjunger snapsvisor. Men det kanske inte är lika illa? Eftersom jag inte vet vad det är för text på det andeerrss länkar till så...
Alphaville
INTE ok! Blir bara trött på sån't trams. nono.gif
Snöflinga
Vad har dom i huvudet egentligen, för jag antar att det är vuxna människor som hittar på slikt dravel rtfm.gif
Netha
Sorry aanders... men med denna tråd och länk så bidrar du till att sprida detta vedervärdiga.

Du väckte min (och säkert mååångas) nyfikenhet ...vi såg videon. sad.gif = den fick fler stjärnor i statistiken över mest sedda osv sad.gif
Berith
Du väckte inte min nyfikenhet, jag kollar inte om jag inte vill. Det är precis sånt här som jag menade i en annan tråd (kommer inte ihåg just nu vilken det var, men jag skrev nånting om att jag inte kollade trots att alla andra kollade eller nåt sånt... g.gif), man har faktiskt valmöjligheter.

Nyfiken är jag, men det finns gränser. nono.gif
Anma
Äsh, de där va väl inget o bry sig i. Det finns massor med liknande grejer. Lite får man väl tåla.
vindspel
Tycker den var patetisk. Kan inte bli upprörd för den är så dåligt gjord. Påminner mig om en gång när in mamma retugerade ett foto med blå bläckpenna för att göra sim mun snygare på fotot slap.gif
Ändra texter har vi väl alla gjort men nu finns det ju internet så det är ju enkelt att lägga in det där. Tror knappast det är några vuxna människor som lagt in det heller.
Pirum
Alltså, barnvisor med fräckare - men inte alltför ekivok - text kan ju vara kul vid rätt tillfälle. Eftersom kontrasten blir så stor att det hela känns barockt. Även stora nöjespersonligheter som Hasse&Tage har väl tillverkat sådana. Fast jag kommer inte på något bra exempel just nu.

Som sagt, så länge det inte är vulgärt tycker jag det kan vara ok. Även om jag själv inte stämmer i med sång direkt.
Har inte kollat på länken så vet inte vad trådens exempel avser.
niklaswik
Det enda som upprörde undertecknad var att den var så sanslöst dåligt gjord.... Kollade på en av dom "tips" på liknande som man får på sidan där och den var lika usel.
Det beror förmodligen på att dom som gör såna här "filmer" är killar mellan 14-20 år som har ett nerladdat videoredigeringsprogram och alldeles för mycket tid över. Plus oerhört konstig humor.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon