Full version: Vad använder ni?
aanderss
Använder ni bara icq numera? jag tycker alla pratar om de .

oj jag stavar som en kråka de blev fel i rubriken men ni fattar säkert
Eva i Skåne
ICQ- det trodde jag var gammalt confused.gif
Alla jag vet använder MSN.
renate
MSN messenger,ICQ använde jag för länge,länge sedan.
*Stintan*
CITAT (Eva i Skåne @ 01-10-2007, 17:58) *
ICQ- det trodde jag var gammalt confused.gif
Alla jag vet använder MSN.


Samma här
Monica M zon 4
Bara jag som är så omoderna och inte använder nåt sånt program alls?? sad.gif
Pirum
Yahoo använder jag mest. MSN har jag, men använder nästan aldrig. ICQ slutade jag använda när det blev stort och segt, som MSN ungefär blivit idag. Men ICQ är nog fortfarande bättre än Yahoo och MSN antar jag.

Eller, mest använder jag IRC faktiskt.
Anma
CITAT (renate @ 01-10-2007, 18:00) *
MSN messenger,ICQ använde jag för länge,länge sedan.

Samma här. På ICQ:n hade jag bara nätvänner. Numer har jag bara några få nätvänner, resten är IRL folk. Använder msn mest som koll "har du tid med ett samtal?" Gillar bättre att prata med folk i telefon.
aanderss
CITAT (renate @ 01-10-2007, 18:00) *
MSN messenger,ICQ använde jag för länge,länge sedan.

jag hade båda ett tag men min icq pajade o då sket jag i de
Piccante
Har både MSN och yahoo, men använder aldrig yahoo till annat än epost.
LadyG
Förr använde jag ICQ och IRC. Sen blev Undernet instabilt och började splitta så ofta att det inte var kul att sitta där längre, detta var väl runt -93, så då gav jag upp IRC. ICQ gav jag upp när det blev bloatware av det, med en massa reklam som inte gick att hacka bort.

Under lång tid använde jag inget alls efter det.

Nu kör jag Windows Live Messenger.
Fizzgigg
Jag får svara "annat" eftersom inget av mina program fanns med. smile.gif
Jag brukade köra Trillian (eftersom jag tröttnade på att köra MSN Messenger samtidigt) så jag kastade ut rubbet. Nu kör jag Live Messenger när jag kommer ihåg att starta det.
aanderss
CITAT (Fizzgigg @ 01-10-2007, 21:09) *
Jag får svara "annat" eftersom inget av mina program fanns med. smile.gif
Jag brukade köra Trillian (eftersom jag tröttnade på att köra MSN Messenger samtidigt) så jag kastade ut rubbet. Nu kör jag Live Messenger när jag kommer ihåg att starta det.

är inte live messinger samma som msn emssinger
Fizzgigg
CITAT (aanderss @ 01-10-2007, 21:11) *
är inte live messinger samma som msn emssinger


Nej, MSN Messenger är gammalt. Senaste släppa versionen av det är MSN Messenger v7.5.0324. Sedan dumpade de hela programmet och byggde ett nytt från grunden och det är Windows Live Messenger som för tillfället har kommit upp i Windows Live Messenger v8.1.
Wilmer
Svarade annat som i inget alls! tongue.gif

Wilma stenåldersmännskan
aanderss
CITAT (Fizzgigg @ 01-10-2007, 21:15) *
Nej, MSN Messenger är gammalt. Senaste släppa versionen av det är MSN Messenger v7.5.0324. Sedan dumpade de hela programmet och byggde ett nytt från grunden och det är Windows Live Messenger som för tillfället har kommit upp i Windows Live Messenger v8.1.

jaha men med msn messinger menar jag msn live iaf
Lilla Birka
Oj, jag klickade i för msn messenger men det är ju windows live messenger jag använder! slap.gif
aanderss
CITAT (Lilla Birka @ 01-10-2007, 21:26) *
Oj, jag klickade i för msn messenger men det är ju windows live messenger jag använder! slap.gif

samma här
Inga från Närke
CITAT (Monica M zon 4 @ 01-10-2007, 18:55) *
Bara jag som är så omoderna och inte använder nåt sånt program alls?? sad.gif

Här har du en till.
aanderss
CITAT (Inga från Närke @ 01-10-2007, 21:53) *
Här har du en till.

min mamma är likadan
krellus
Råkade ut för en saftig virusattack via MSN för något år sedan och slutade då att använda MSN.
aanderss
jag har aldrig fått vrus av msn
krellus
Det hände bara en gång men fick rejäla problem... svårt att fixa till och ändå så är jag rätt bra på det där.
Betty
Använder Windows Live Messenger och Miranda IM
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon