Full version: Bilder
anne
wub.gif Ta en titt om ni vill. Tyck gärna till och ha åsikter, negativa som positiva.
Hälsar Anne
kerstin z5-6
tack för titten! -Gillar särskilt din krukodling ..väldigt snyggt arr. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Hälsar
Eva i Norrköping
Man bara baxnar - vilken blomsterprakt! Jättefint, tycker jag. Men hur hinner du med, det måste ta hur mycket tid som helst att vattna allt...? Särskilt med så mycket krukor...
estet
Vilket fint ex av Friesdorf!
Jag visste väl att jag skulle ha skaffat den oxå...
Valde mellan den och Trudie -dvärg, jag skulle ha tagit bägge!
tongue.gif
Erika zon 4
Oj, vad det grönskar hemma hos dig! Fantastiskt vilket jobb du måste lägga ner!
Fanns många fina idéer man kan sno också, gillade petuniorna på stolen och dina lådor i våningar eller hur jag ska säga! Jätte trevligt trädgård ser det ut att vara! Tack för titten! wub.gif
Magdalena
WOW! Helt fantastiskt och inspirerande. Hur länge har du hållit på och odlat så mycket i krukor? Frågar en som är nybörjare... och har för bråttom ibland. rolleyes.gif
Almdalen
Härliga bilder,vilken blomprakt. Jag förstår att du inte har sysselsättnings problem. Tack för titten.
Ingegerd
biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon