Full version: otrohet?
Anette på Boäng
Angående at skriva om annat forum, jag tror Göran och andra är såpass generösa att de inte misstycker om vi skriver om andra fora. Många av oss är ju aktiva på flera olika ställen. Just nu är det ju inte till AOT:s fördel precis heller wink.gif
ingrid fuxwall
Men det är ju just det jag menar - att här finns en så hög trödskel
Cacki
Aspelut! yes.gif

Här kan man ju diskutera i stort sett allting (nästan) så varför inte även ett annat forum? Det händer ju t o m att man länkar mellan forumen så jag tror nog att de flesta av oss vet om dess existens i alla fall.
Biggan_
Nä, det är väl inget fel med det så länge det inte urartar med skitprat!
Cacki
CITAT (Biggan_ @ 05-10-2007, 23:12) *
Nä, det är väl inget fel med det så länge det inte urartar med skitprat!


Nej det har du förstås alldeles rätt i! Så lågt får vi inte sänka oss. smile.gif
KURT
CITAT (Biggan_ @ 05-10-2007, 22:12) *
Nä, det är väl inget fel med det så länge det inte urartar med skitprat!



Precis som på växterna, å kan det fungera bra som gödning.
Berith
Och så länge inte "dom" på AoT tycker att Odla är ett reservforum, nåt som är bra att ta till när AoT inte funkar. crying.gif
Monica M zon 4
Jag är medlem i båda forumen och tycker att båda är bra på sitt vis. Jag tänker inte på nåt som reservforum. Är inne på båda forumen varje dag! Leve mångfalden! tummenupp.gif
Berith
Jag är också medlem på båda, kommer inte ihåg vilket medlemsskap som kom först. Att det numera endast är Odla som gäller beror nog på att jag tyckte AoT stod still i utvecklingen. Inget illa menat! men så kände jag. Odla såg ju ut som AoT från början, men har bytt upp sej ett par gånger. dunno.gif

Ni som håller till där borta mer än här, hur var det när Odla bytte skepnad i våras... Gick ni till AoT och sa "va' bra att AoT finns för det bara krånglar på Odla"?
Anette på Boäng
Vet inget om krångel på Odla, men är glad att ha båda kanalerna. Just nu finns ju AOT i princip inte, bara en förstasida man kan skriva lite på. Vi får vänta och se, jag vill gärna ha båda smile.gif
Betty
CITAT (Berith @ 06-10-2007, 11:13) *
Ni som håller till där borta mer än här, hur var det när Odla bytte skepnad i våras... Gick ni till AoT och sa "va' bra att AoT finns för det bara krånglar på Odla"?


Jag håller till på båda, men skriver mest på Odla. När Odlas forum var nere i våras tyckte jag att det var bra att AoT fanns eftersom jag inte fick min dagliga dos trädgårdssnack här på Odla då. Men inte tror jag att någon skrev inlägg där med texten. "va' bra att AoT finns för det bara krånglar på Odla" Varför skulle någon göra det?
Biggan_
Jag är också medlem på båda forumen, men jag trivs bäst här på odla! wub.gif På AoT läser jag mest och jag prenumererar på deras tidning sedan många år tillbaka. AoT forum blir kanske lättare att handskas med efter att dom gjort om det och det får kanske en mer tilltalande look.
Cacki
CITAT (Berith @ 06-10-2007, 09:11) *
Och så länge inte "dom" på AoT tycker att Odla är ett reservforum, nåt som är bra att ta till när AoT inte funkar. crying.gif


Reservforum??? Alla är väl välkomna...hoppas jag. confused.gif
Man har ju sitt "hemmaforum" där man håller till mest, så även många odlaiter, men det hindrar ju inte att man även besöker andra forum. Inget konstigt med det tycker jag.
Och att knyta lite nya kontakter är väl alltid trevligt. smile.gif
Magdis
För min del behöver jag inget annat trädgårdsforum än Odla. smile.gif
Berith
CITAT (Biggan_ @ 06-10-2007, 11:55) *
Jag är också medlem på båda forumen, men jag trivs bäst här på odla! wub.gif På AoT läser jag mest och jag prenumererar på deras tidning sedan många år tillbaka. AoT forum blir kanske lättare att handskas med efter att dom gjort om det och det får kanske en mer tilltalande look.

Samma här, jag läser också AoT-tidningen och har gjort så länge. Toppentidning! Av ren nyfikenhet ska jag kolla in deras nya forum sen också. tummenupp.gif
Ophelia
Jag tycker det är jättebra att ha lite olika forum att kika runt på. Alltid hittar man en del matnyttigheter som man kan hänvisa till eller "tjyva" just för att de är så jättebra. Varför uppfinna hjulet två gånger?

Tycker om AoT för det är en mycket systematisk uppläggning av växter OCH "vanligt folks" upplevelse av växterna väl och ve i deras trädgårdar. Gillar att gå dit för att höra hur de upplever sina raringar och deras uppförande samt kika på inlagda bilder men jag söker gärna här med och "tjyvkikar" på era bilder av vackra växter smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon