Lilla Birka
Hur många har fått ett kedjebrev på nätet med hur det skulle se ut om kvinnor kontrollerade världen? Det ska skickas vidare står det för att stötta alla kvinnor som drabbats av bröstcancer.
Felicia
Jag har inte fått det... Jag brukar delete alla kedjebrevsmail oavsett vad det handlar för jag gillar inte det. Sen är det ju egentligen ett sorts virus också som kan sänka mailservrar om det vill sig illa..
Lilla Birka
Det här var iofs kollat via två antivirusprogram.... Det är skickat från vänner till vänner för en god sak och kunde varit roligt om man gillar att vara våp och älskar rosa. Lite humor fanns med i ett par bilder, men som sagt jag gillar inte rosa eller skärt som jag föredrar att kalla den färgen.
Felicia
Det är ju egentligen inte virus - kedjebrev, men då man uppmanas att skicka till många så kan det bli så mycket mail så att det blir överbelastning av mailservrar, därför säger man så..
Det är ju bra om det är för en bra sak som här så om jag får det så ska jag i alla fall läsa innan jag deletar rolleyes.gif men jag skickar aldrig vidare, jobbar ju som datatekniker så det är lite arbetsskada crazy.gif
Lilla Birka
Sund inställning, jag har inte heller skickat vidare sådana jag fått förut och nu skickade jag bara till fyra kvinnor, varav en bor i Brasilien och det roliga var att idag fick jag ett i retur från henne med flera bilder, en del likadana som jag skickat en del nya. Texten var på portugisiska!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon