*Ulrica*
Usch så förskräckligt och sorgligt....

Tänk er in i detta:
Att den som en gång startade Odla.nu och har lagt ner allt jobb, tid och kärlek på sin skapelse helt plötsligt skulle bli åsidosatt av sin chef och ett nytt forum skulle skapas som inte tog den minsta notis om skaparens eller forumisternas önskemål. Det gamla forumet lades ned innan det nya var klart och när det nya öppnades så fungerade ingenting, vissa medlemmar kunde inte logga in, allt var huller om buller och de som gjort forumet var helt otillgängliga för kommunikation...

Tänk er att de dessutom ger denna kommentaren till eldsjälen som startat forumet en gång i tiden:

"gamla forumister är en intern klubb som nya hemsidebsökare har svårt att finna sig till rätta i"


Det låter som en ond mardröm men tyvärr är det just detta som har hänt på Allt om Trädgårds forum.
Och eldsjälen arbetar på AoT´s redaktion.... stackars människa...

Följ fortsättningen här
Harvey
Ja, nu har jag också bytt forum. Blev medlem här för sisådär 5 minuter sedan, och fattar redan mer än jag fattar av Aot s nya forum. Så det blir nog här man får diskutera trädgård i fortsättningen, skall ge mig ut bland alla kategorier och kolla. Måste lära mig alla finesser, för sådant kan jag inte, och är väldigt dålig på datorer. Lyckades skriva en presentation, skall se om jag lyckas få in några foron i mitt album.

Katta
aanderss
CITAT (Katharina H @ 16-10-2007, 17:36) *
Ja, nu har jag också bytt forum. Blev medlem här för sisådär 5 minuter sedan, och fattar redan mer än jag fattar av Aot s nya forum. Så det blir nog här man får diskutera trädgård i fortsättningen, skall ge mig ut bland alla kategorier och kolla. Måste lära mig alla finesser, för sådant kan jag inte, och är väldigt dålig på datorer. Lyckades skriva en presentation, skall se om jag lyckas få in några foron i mitt album.

Katta


välkommen hit
Alba
Välkommen hit Katharina.

Det är spännande att utforska ett nytt forum.......lycka till med rundvandringen.
Betty
Välkommen, känn dig som hemma! smile.gif
Harvey
Tack snälla ni.
Det är ju en massa mer finesser här än på det gamla Aot-forumet, men dom verkar ju funka iaf. Om jag bara luskar ut hur man andvänder dom.
Ser många namn jag känner igen här, hade tänkt att ändra till det jag brukade andvända, Harvey. men det gick visst inte.
Blomstertanten
CITAT (Katharina H @ 16-10-2007, 19:39) *
Tack snälla ni.
Det är ju en massa mer finesser här än på det gamla Aot-forumet, men dom verkar ju funka iaf. Om jag bara luskar ut hur man andvänder dom.
Ser många namn jag känner igen här, hade tänkt att ändra till det jag brukade andvända, Harvey. men det gick visst inte.

Det går säkert att ordna om du mailar Ingemar eller Göran !
De är aldrig omöjliga wub.gif
Fråga i alla fall , för de kan ju inte säga mer än nej tongue.gif
Alba
Ja visst går namnet ändra. Många har ju gjort det.
Hannele
CITAT (*Ulrica* @ 16-10-2007, 14:33) *
Det gamla forumet lades ned innan det nya var klart och när det nya öppnades så fungerade ingenting, vissa medlemmar kunde inte logga in, allt var huller om buller och de som gjort forumet var helt otillgängliga för kommunikation...

Allt det gamla finns kvar och fungerar inte inloggningen, får man mejlsvar,
jag fick två svar thanks.gif Det kommer nog bli bra, när allt är klar.

(Det fanns promlem på Odla också, men det kanske du har glömt)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon