Full version: Ny här...
Monaxe
Hejsan alla odlare, jag är ny i detta sällskap. Har tidare varit en hel del på AoT, men hoppas på att kunna finna mej väl tillrätta även här! Det känns lite förvirrat än så länge, men jag lär väl mej att hitta ibland alla finesser även här hoppas jag!
Ska bläddra mej igenom lite sidor nu, det verkar finnas mycket kul att läsa!/Monica
vindspel
Välkommen. Lägg gärna in lite bilder det är sååå roligt med växtbilder. Besöker ofta almbumen.
Alba
Hej och välkommen till Odla.
Jag hoppas du ska trivas......det är ett jättebra forum.

Lycka till med utforskandet och fråga om du funderar över något.
Magdis
Hej och välkommen hit! rose.gif
Blomstertanten
Hej och välkommen !

En till Monica att försöka hålla reda på biggrin.gif
Kan bli lite svårt för en förvirrad Blomstertant !!! flirting.gif Bara så du vet!
Lars-Olof Arvids
Välkommen Monica! smile.gif
Kul med en till ifrån mina trakter. Jag bor utanför Svenshögen men är med i Kungälvs trädgårdsförening. Har du sett tråden "Odlaklubben väst" under "Resor och evenemang"?

Olle
Piccante
Hej och välkommen. blomma.gif
Tosan
Välkommen hit!
Sailor Pluto
Välkommen till det bästa forumet jag har stött på hittills smile.gif !
Betty
Hej och välkommen säger jag med! smile.gif
*Stintan*
Välkommen till hit! smile.gif
KarinSKARA

Välkommen, Lennarths lillebror Eskills MATTE

Du lär dig snart hur det fungerar på detta utmärkta Forum.
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Monica i Kungälv @ 23-10-2007, 14:20) *
Hejsan alla odlare, jag är ny i detta sällskap. Har tidare varit en hel del på AoT, men hoppas på att kunna finna mej väl tillrätta även här! Det känns lite förvirrat än så länge, men jag lär väl mej att hitta ibland alla finesser även här hoppas jag!
Ska bläddra mej igenom lite sidor nu, det verkar finnas mycket kul att läsa!/Monica


Hej Monika och välkommen hit.

Jag bor visserligen i Gbg men inte så långt ifrån Kungälv.

Vi kanske ses när Odlaklubben Väst träffas

Elisabeth
Irene_L
Hej och välkommen hit Monica! rose.gif

Det här forumet är toppen! tummenupp.gif
Boxer
Hej! smile.gif
Kathy


Tjingeling! blomma.gif
Monaxe
Tack så mycket för alla välkomnande ord! thanks.gif Jag måste säga att det är ett imponerande forum det här! Så mycket finesser och knep å knåp, här finns ju enorma möjligheter! Hur gör man förresten för att få en sån där snitsig avslutning som ni nästan alla har? Vill oxå ha en sån... confused.gif
aanderss
hej o välkommen
Irene_L
Monica....om du klickar där det står: Min kontrollpanel.......sen klickar du på :Ändra signatur. Sen kan du skriva det du vill ha!!
bahia1
Hej och Välkommen!
Jag är också ganska nu här och bor i Vallda utanför Kungsbacka.
Vi syns snart igen.
Hälsningar
Bahia/Lena
Tesa
Hej och välkommen hit! blomma.gif
Jag brukar också vara på AoT...Mallow..och jag kommer från helt andra änden av Bohuslän...
Monica i Nässjö
Välkommen från en annan namne! Jag har visserligen varit medlem här sen nåt år men har hittills varit mest på AoT. Men som det krånglar nu så blir jag här mer och mer.
Leia
välkommen! smile.gif
ewa zon 3
Välkommen till Odla säger jag med! yes.gif

/Ewa
Biggan_
Välkommen säger även jag! rose.gif
Hoppas du skall trivas här!
LindaLunda
smiley_small_hug.gif kompiskram.gif smiley_small_hug.gif

LindaLunda (Eskills Mamma)


Eva i Höga
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 23-10-2007, 14:40) *
Välkommen Monica! smile.gif
Kul med en till ifrån mina trakter. Jag bor utanför Svenshögen men är med i Kungälvs trädgårdsförening. Har du sett tråden "Odlaklubben väst" under "Resor och evenemang"


Kul att du tipsar Olle! I Kungälvs trädgårdsförening är vi ett glatt gäng och har roligt och Odlaklubben väst som Ulrica dragit igång är också mycket trevligt.
Och Monica i Kungälv och alla andra är hjärtligt välkomna hit till Odla!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon