Cassiopeia
Någon som vill & orkar ta en cyber-rundtur vid vår lilla sommarstuga? Behöver tonvis med hjälp med trädgården! blomma.gif
Jag blir jätteglad om ni kommenterar och ger tips, råd och idéer direkt i bildserien, så att jag lätt hittar era kloka ord igen sedan.
Lite fel årstid kan ju tyckas, men jag planerar och drömmer... smile.gif

Här finns rundturen. Klicka på datumet 9 september i almanackan så hittar du bilderna.
Monica i Nässjö
Tack för en jättetrevlig rundtur! Jag är urkass på att ge andra råd om hur de ska göra, vet knappt vad jag ska göra med min egen tomt, men jag ville bara säga att det såg härligt ut där smile.gif .
anna_rispan
Ni har ju redan massor av idéer. När ni sätter igång med att röja sly och flytta stenmur lär ni ha att göra ändå. Kanske att ni då när ni ändrat hela det stora intrycket av trädgården kanske ni får nya tankar o idéer??

Lycka till! Det såg mysigt ut.
kerstin z5-6
Har varit o klåtet lite smile.gif hoppas det var på rätt ställen jag skrev smile.gif
Tezzla
Det där med ekan lät ju kanon! Det tycker jag absolut du ska satsa på! bravo.gif
Blomstertanten
Har tagit en liten snabbtur nu och kommenterat på några ställen tongue.gif
Men jag återkommer säkert med mer tips eller "dumma" idéer !
Alba
Tack för en fin rundtur.

Stentokig som jag är skulle jag ta fram mer av berget och kanske flytta lite sten i närheten och göra vackra stenpartier.
vindspel
Oj då, det var många projekt på gång. Nog bäst att koncentrera sig på ett åt gången är min spontana tanke. Jätte mysigt är det hos er så att det är lite vilt spelar ju mindre roll. Att rusta upp mur och fasad är ju viktigast. Blommor kan man ju sätta och flytta senare om man vill. Tack för rundturen.


hmm, stavfel igen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon