Full version: Maria & Pär
Kathy
Idag har jag och mina kollegor varit på Cirkus i Sthlm och sett föreställningen
"Maria & Pär"

Det är Pär som ligger bakom Glada Hudikteatern som satte upp musicalen "Elvis" på Cirkus i Sthlm tidigare iår. (För er som är intresserade av att se den, så kan jag tipsa om att den kommer gå igen på Cirkus någon gång under 2008)
"Elvis" var fantastiskt bra och eftersom vi alla hade sett den i januari iår, så gav det så mycket mer av dagens föreläsning/föreställning med Pär. Han pratade bl.a om ledarskap, professionalism, att motivera och hur vi agerar på våra arbetsplatser. Maria sjöng och spexade och även hon pratade om medmänsklighet, att bli sedd, att våga och att göra sig av med sånt som stoppar en.
En fantastisk eftermiddag med mycket skratt (tro mig, vi skrattade så tårarna rann) och igenkännande om hur vi människor är.

tummenupp.gif tummenupp.gif tummenupp.gif tummenupp.gif tummenupp.gif tummenupp.gif tummenupp.gif



AnitaO
Låter kul smile.gif Man går på tok för sällan på teater.
För min del nästan aldrig.
Sist jag satt i en salong var för 2 år sedan, och det var ju inte egentligen en teater heller. Mamma Mia såg vi då.
Alba
Ja en sån föreställning skulle vi nog alla behöva lite då och då.

Vi bär nog alla på våra ok som stoppar oss i olika lägen. Det är nyttigt med dessa aha-upplevelser då man får känna att andra tänker och reagerar på samma sätt. Det är annars lätt att tro att det bara är jag som inte vågar osv.
Kathy


2 extraföreställningar den 6 februari 2008 kl 13:30 och 19:30.

Länk.
Floppy
Jag hoppas att Per och Maria kommer att vara i Glada Hudik också nån gång framöver...för då ska jag gå...
Jag gillar Per skarpt...har bott granne med honom och hans familj i ett par år tidigare och det var alltid lika trevligt att få träffa han och familjen och surra inne på gården...båda två är så trevliga och naturliga...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon