Full version: konstig fil
aanderss
jag har en fil i min mapp c på datorn

06ae694d826c2bb045e30909a04b6e7cKRN_DATA

tar jag bort den så kommer där en ny när jag startar datorn o flyttar jag filen så kommer där en ny i c när jag startar datorn

den är på 3822 kb
vad är de för fil
aanderss
jag gjorde en sökning på filen och de kan vara någon uppdatering till mitt antivirusprogram panda antivirus + firewall 2007. men jag vet inte säkert
Felicia
Ligger den direkt under C:\?
Jag har också Panda 2007 men jag har ingen sådan fil under C:\
aanderss
CITAT (Felicia @ 27-10-2007, 15:26) *
Ligger den direkt under C:\?
Jag har också Panda 2007 men jag har ingen sådan fil under C:\



ja de gör de.

söker jag på filnamnet kommer några panda filer upp

de kan kanske vara någon uppdatering utav panda. jag vet att den uppdaterades för ca 1 vecka sedan dvs ny verision

så länge filen inte gör skada bryr jag mig inte men de skulle vara kul att veta vad de är för fil
Tobe3
aanderss:
Ta hem C Cleaner på http://www.ccleaner.com/
och kör igenom hela datorn med en rejäl skräprensning.
Programmet tar bort allt onödigt som inte behövs och alla gamla Windows Tempfiler som man inte behöver mm mm.
OBS Om du vill behålla dina Cookies så gå in på "Filstädning" i vänsterkanten och avbocka den under Windows och Programfliken så blir de kvar och dina lösenord till sidor du besöker blir kvar.
aanderss
CITAT (Tobe3 @ 27-10-2007, 19:54) *
aanderss:
Ta hem C Cleaner på http://www.ccleaner.com/
och kör igenom hela datorn med en rejäl skräprensning.
Programmet tar bort allt onödigt som inte behövs och alla gamla Windows Tempfiler som man inte behöver mm mm.
OBS Om du vill behålla dina Cookies så gå in på "Filstädning" i vänsterkanten och avbocka den under Windows och Programfliken så blir de kvar och dina lösenord till sidor du besöker blir kvar.



tack

men du vet inte vad de är för fil jag har?
Tobe3
CITAT (aanderss @ 27-10-2007, 20:01) *
tack

men du vet inte vad de är för fil jag har?

06ae694d826c2bb045e30909a04b6e7cKRN_DATA

Troligen någon fil som ligger och styr C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe och som loggar på när du startar om datorn. Lite svårt att veta när man inte kan gå in i din dator och läsa av källkoden för filen.

Du kan ju stoppa den i papperskorgen och kolla vad som händer när du kör eller så låter du den bara vara kvar. Blir det krångel så ångrar du dig i papperskorgen.
aanderss
CITAT (Tobe3 @ 27-10-2007, 20:09) *
06ae694d826c2bb045e30909a04b6e7cKRN_DATA

Troligen någon fil som ligger och styr C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe och som loggar på när du startar om datorn. Lite svårt att veta när man inte kan gå in i din dator och läsa av källkoden för filen.

Du kan ju stoppa den i papperskorgen och kolla vad som händer när du kör eller så låter du den bara vara kvar. Blir det krångel så ångrar du dig i papperskorgen.



kastar jag filen så kommer där en ny likadan nästa gång jag startar datorn men filen värkar inte göra skada så den får ligga kvar
Svante i Säve
Ett exempel av många prylar som fick mig att växla till apple. Pc har mig för många gråa hår.
aanderss
CITAT (Svante i Säve @ 28-10-2007, 17:14) *
Ett exempel av många prylar som fick mig att växla till apple. Pc har mig för många gråa hår.



coolgleam.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon