Full version: joelbitar
aanderss
http://sv.wikipedia.org/wiki/Joelbitar

jag hittade detta barnprogram och minns att jag såg de i bland på 80 talet. Vet någon va de blev av joel. Han bör vara ca 25 år i dag. Joel lider utav downs syndrom
Tobe3
Tvetydig information på internet.
Vet inte om jag nu sprider ett falskt rykte:
Enligt denna sida på Passagen så blev Joel bara 11 år.
Joel
Står rätt långt ner på sidan.

Men sen kommer det ett inlägg på Flashback där de sökt på eniro mm:
""I Stockholmstrakten (han gick ju på dagis i Enskede, så man kan ju börja i den änden) finns det enligt e-upplysning.se två stycken Joel med producentens efternamn födda 1981, en född 1982.
En utav dem bor på samma adress som en Olle Eriksson som enligt hitta.se är "TV-producent". Om man googlar personen han enligt eniro.se delar telefonnummer med (Joels mamma antar jag) så får man fram att även hon varit med och skapat tv-serien. Hon har ett ovanligt för- och efternamn och är ensam i Sverige med den kombinationen.""
anna_rispan
Det inlägg jag läste där om mcdonalds kändes inte seriöst. men det kanske var nån längre ner som hävdade samma med trovärdigare historia.

Downs syndrom behöver inte leda till tidig död. Här i stan där jag bor har vi en gubbe i medelåldern med det syndromet.
aanderss
CITAT (Tobe3 @ 30-10-2007, 01:55) *
Tvetydig information på internet.
Vet inte om jag nu sprider ett falskt rykte:
Enligt denna sida på Passagen så blev Joel bara 11 år.
Joel
Står rätt långt ner på sidan.

Men sen kommer det ett inlägg på Flashback där de sökt på eniro mm:
""I Stockholmstrakten (han gick ju på dagis i Enskede, så man kan ju börja i den änden) finns det enligt e-upplysning.se två stycken Joel med producentens efternamn födda 1981, en född 1982.
En utav dem bor på samma adress som en Olle Eriksson som enligt hitta.se är "TV-producent". Om man googlar personen han enligt eniro.se delar telefonnummer med (Joels mamma antar jag) så får man fram att även hon varit med och skapat tv-serien. Hon har ett ovanligt för- och efternamn och är ensam i Sverige med den kombinationen.""



kollade länken och detta låter mest troligt

nej joel lever! han bor i ett gruppboende i östberga i stockholm. på dagarna arbetar han på en daglig verksamhet. annars gillar han musik mycket. både att lyssna på och spela själv!

CITAT (anna_rispan @ 30-10-2007, 08:46) *
Det inlägg jag läste där om mcdonalds kändes inte seriöst. men det kanske var nån längre ner som hävdade samma med trovärdigare historia.

Downs syndrom behöver inte leda till tidig död. Här i stan där jag bor har vi en gubbe i medelåldern med det syndromet.


De låter oseriöst de med hamburgaren.
Eva i Skåne
Joel var ett väldigt charmigt barn minns jag från tv-serien.
Joel som vuxen vet jag ingenting om.
aanderss
CITAT (Eva i Skåne @ 30-10-2007, 15:23) *
Joel var ett väldigt charmigt barn minns jag från tv-serien.
Joel som vuxen vet jag ingenting om.



oja han var charmig och jag hoppas att de gick bra för honnon typ att han bor på ett gruppboende och har en syselsättning som han trivs med
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon