Full version: Blossa 07
Starfight
Idag har den kommit Blossas årgångsglögg Blossa 07 med smak av Havtorn & Kanel (varunr:97975) . Har vart iväg och inhandlat ett par flaskor för att va säker på att få några, för den brukar alltid ta slut. Och jag kan säga att det va stykande åtgång på den redan.

Så vill ni ha den så setill att ta er till systemet snarast. Detsamma gäller er som vill ha julöl, den kom ochså idag.
Aqvakul
Rusar iväg!
netaave
Tack för tipset smile.gif
Hannele
CITAT (Starfight @ 16-11-2007, 12:29) *
Så vill ni ha den så packa så setill att ta er till systemet snarast.

Blossa är inte det enda märket, finns många goa, Dufvenkrooks exempelvis, olika fina smaker.
muppan
Annars kan man ju alltid gör engen glögg på svagdricka.

Jättegott.

Kicki
Hannele
DEt blev Dufvenkrooks hjortronglögg Amore.

[attachment=9637:7333dufv...ookAmore.jpg]
Hannele
Enligt recensioner fick jag en vinstlott: http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=424&a=384642
tummenupp.gif
karjo
Amoren var god! Vi drack den iskall, rekommenderas verkligen! :-)
Myosotis
Dufvenkrooks vaniljglögg är god! Lättvinsglögg, köpt på ICA idag.
tummenupp.gif
Felicia
jag måste nog rassla mig iväg och köpa årgångsglöggen i morrn, om den inte redan tagit slut
Trädet (ZonV)
Finns bara i Åsele nu....suck
97975
Lisbeth zon2
CITAT (Trädet (ZonV) @ 27-11-2007, 22:13) *
Finns bara i Åsele nu....suck

Gråt inte, Dufvenkrooks Amore är godare.
Kathy


Blossa glögg
Piccante
Testade Kiviks glögg, tranbär med chili och ingefära. En lite eldigare variant med en smak som jag uppskattade yes.gif
Alphaville
Har idag inhandlat en flaska Blossa Glögg spetsat med Cognac, 21%. Inte alltför söt och sliskig. Helt ok för mig.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon