Sidor: 1, 2
Berith
Fort! Fort! Gissa innan dom meddelar vem det blir, 9.15 avslöjas det i TV1. w00t.gif

Jag har ingen aning, och vet inte vem jag skulle vilja att det blir heller. g.gif
Rossi
Jag bryr mig inte så mycket. Bara det inte blir Adam Alsing eller Gry Forsell. Jag tycker att de är så jobbiga.

Hur är det nu - har Ernst varit julvärd? I så fall lär det väl inte bli han igen.

Det hade varit mysigt att ha Knut Knutsson som julvärd tycker jag!!!
Berith
Jaa! tummenupp.gif Jag säger ja till alltihop - bort med Adam och Gry, Ernst har varit och Knut vore jätteroligt.
Rossi
Eller Björn Hellberg! Eller Peter Settman!

Som kvinna hade jag kunnat tänka mig Magdalena Graaf - faktiskt!
Marina i Hällekis
Babben Larsson eller Allan Svensson

Rossi
Babben - JA! Allan Svensson - NEJ! Han är den minst folkliga av alla jag kan komma på ....
Berith
Min man gissar på Martin Timell... g.gif Men borde det inte bli en kvinna?
Rossi
Vad spännande! Kul att du startade den här tråden och snart får vi svaret!

Och jag som inte bryr mig! Det är nog bara tävlingsinstinkten som sätter in här tror jag minsann!

Det kanske blir han den långe som håller i Postkodmiljnären - vad heter han nu igen Sjöberg nånting. Ja, ni vet vem jag menar.

Rickard Sjöberg!!!
Krolliljan
Babben kanske confused.gif
Berith
Bara det inte blir Carola! rtfm.gif
Rossi
Jag vill ABSOLUT INTE ha hon den kraftiga som håller i Fråga Doktorn-programmet. Minns inte vad hon heter men jag kan inte med henne. Då kommer jag inte att titta.

Det kanske blir Kicki Danielsson?!

Det kanske blir Idol-Amanda!!! *fniss*

Fick man bara en gissning, eller hur var det ...?!
Berith
Christer Sjögren! fear.gif
skogstroll
Mikael Nyqvist kanske blush.gif
Rossi
CITAT (skogstroll @ 20-11-2007, 10:06) *
Mikael Nyqvist kanske blush.gif



Jippi!!!!!!!!!! (Bara det inte blir Persbrandt .....)

Hellre Carola än Lena PH!

Peps Persson! rotfl.gif
skogstroll
Peps Persson!!! bättre blir det nog inte!
Krolliljan
Anders Lundin ?
Rossi
Nu vet jag! Fredrik i Bonde söker fru. Han är ju så otroligt charmig i all sin oskyldiga naivitet.

CITAT (Krolliljan @ 20-11-2007, 10:09) *
Anders Lundin ?


Tummen ner. Slätstruken ....
Krolliljan
Lasse Brandeby?

Anna Book?
Berith
Robert Gustafsson? Susanne Reuter? Kanske nån idrottskvinna?

Hoppas iaf att jag hellre ropar äntligen än säger nääää.
Rossi
Brandeby - Toppen!
Anna Book - nä, då kommer julmaten upp igen ....

Robert Gustafsson är ju så jobbig ... Hellre då den långe hallänningen som jag har glömt namnet på. Pettersson nånting.
Berith
Jaa Brandeby vore kul!


Tomas Pettersson. yes.gif
Krolliljan
CITAT (Rossi @ 20-11-2007, 09:12) *
Brandeby - Toppen!
Anna Book - nä, då kommer julmaten upp igen ....

Robert Gustafsson är ju så jobbig ... Hellre då den långe hallänningen som jag har glömt namnet på. Pettersson nånting.


Tomas tummenupp.gif
Berith
Lill Lindfors?

Ann Lundberg!! Jaa nästan Knut Knutsson. biggrin.gif
Marina i Hällekis
Mysigt med dialekten, kunde blivit värre! bravo.gif
Krolliljan
Helt OK men hade varit kul med en komiker.
Berith
Absolut! *puh att vi slapp Carola*

Och julvärden borde ju tro på Tomten, vilket hon nog gör. Tror jag. yes.gif
Rossi
Blev det Anne Lundberg? Lite otippat men helt OK. (Fast jag hade föredragit Knut Knutsson.)
storm
Ja vem blev det?jag var ute på långpromenad så jag missade kalaset.

Aha nu ser jag! Ok
Gossen Ruda
Titta här.
sqrulan
confused.gif Och vem är Anne Lundberg? Jag har missat detta.

Aha,då vet jag.Var lite för snabb. whistling.gif
Gossen Ruda
CITAT (sqrulan @ 20-11-2007, 09:50) *
confused.gif Och vem är Anne Lundberg? Jag har missat detta.


Hennes främsta merit är väl programledare för Antikrundan, men hon pysslar med en del andra produktioner.
Pirum
Rätt ok val. Inte för ung, inte för flamsig, inte känd som "komiker".
Berith
Jag tror att hon blir helt ok som julvärd. yes.gif

Och tänk bara på alla vi slapp! Nanne Grönwall, Linda Isaksson, Charlott Perelli... Han som är så äcklig och lagar mat på nån kanal *tänker!!*, har ett M i namnet...! Tjejerna som presenterade artisterna i årets Idol. Göran Persson!

Men visst har väl dom som varit julvärdar efter Arne W varit anställda på SVT? Och har jobbat som programledare, med egna eller andras program? Vi borde kanske gissat på nån sån. g.gif
Kathy


Jag hade gärna sett Mark Levengood eller Jonas Gardell som julvärd. yes.gif
Marina i Hällekis
Berith menar du Per Moberg? ,han har jag också svårt för.

Maria Möller, så hade vi fått alla kända kvinliga artister.
Anma
Per Moberg är skön ju! Honom hade jag inte haft något emot att ha som julvärd. smile.gif
Anne Lundberg funkar nog också.
Berith
Japp, Per Morberg menade jag. Han är bara så äcklig! sick.gif Skulle aldrig nånsin smaka på nåt han lagat till.

Mark Levengood, absolut. Lyssnade på hans Sommarprogram i somras, han är kul och smart och mysig. yes.gif
Aqvakul
Ernst har varit va? Blir det trams-Ernst så får det bli en TV-fri jul!!!

Gärna Anne Lundberg. (Hon får gärna ta med sig den charmige argentinske kocken )
Berith
Ernst har varit. Före honom var väl Lotta Brome, efter kom Blossom Tainton och Ingvar Oldsberg. Och däremellan kommer fasta! Tycker nog att Tomten skulle passa bäst, men han hinner väl inte, stackarn. flirting.gif
Tezzla
CITAT (Anma @ 20-11-2007, 10:30) *
Per Moberg är skön ju! Honom hade jag inte haft något emot att ha som julvärd. smile.gif


Neeeej, han är ju störstkön! Han skulle jag vilja vara gift med! Tänk att bo i hans hus med det underbara köket och som pricken över i:et ha en karl som lagar mat. Det vore en fullträff! yes.gif

Aj då, nu citerade jag helt fel laugh.gif Det var meningen att jag skulle citera Berit:

Han är bara så äcklig! Skulle aldrig nånsin smaka på nåt han lagat till.
Aqvakul
Är Arne tillfrågad?
Dito Verde

Oj så sen jag var. Hade sett denna tråden men inte läst. Trodde jag kom med något nytt.
Redigerar bort mig själv.....
Netha
Kände inte igen "ansiktet" och inte bryr jag mig heller... för mig kvittar det vem som är programvärd.
Har knappt noterat någon förutom Arne Weise och hade inte han suttit där i så många år.. så hade jag inte heller minnts han
Bryr mig bara om programmen... om jag ser dem. Hallåor och Värdar är totalt ointressanta.
Pirum
Jag tycker 'hallåor' är viktiga för en TV-kanal. Det är det som skiljer en riktig TV-kanal från en program-jukebox...smile.gif Ok, visst är programmen kärnverksamheten, men hallåor är bra. Både SVT och TV4 hade dock mer och bättre hallåor förr. Ett extra plus till hallåorna om de är mjukröstade, som exempelvis Christina Säflund på TV4. Tycker illa om gap och stress i TV, både i och mellan programmen.
Anma
Just julvärden är nog extra viktig, det finns en hel del ensamma här i landet som bara har TV:n som sällskap på julafton, då är det nog trevligt med en bra julvärd i rutan.
Berith
CITAT (Netha @ 21-11-2007, 22:37) *
Kände inte igen "ansiktet" och inte bryr jag mig heller... för mig kvittar det vem som är programvärd.
Har knappt noterat någon förutom Arne Weise och hade inte han suttit där i så många år.. så hade jag inte heller minnts han
Bryr mig bara om programmen... om jag ser dem. Hallåor och Värdar är totalt ointressanta.

biggrin.gif Ja så kan det vara. Jag tror inte att dom märker om du är där eller inte heller. giggle.gif



Håller med Pirum och Anma, en hallåa eller julvärd spelar en viktig roll. Och jag tror som sagt att årets julvärd blir bra, hon verkar alltid glad och kan det där med att prata med folk. Även dom hon inte ser. yes.gif
Aqvakul
Heja Anne! yahoo.gif santa.gif santa.gif santa.gif
Gossen Ruda
Enda gången jag ser julvärden är vid påannonseringen av Kalle Anka så jag bryr mig inte så mycket. Anne är trevlig och inte oäven att se på så hon går an.
Aqvakul
CITAT (Gossen Ruda @ 22-11-2007, 08:13) *
Enda gången jag ser julvärden är vid påannonseringen av Kalle Anka så jag bryr mig inte så mycket. Anne är trevlig och inte oäven att se på så hon går an.


Du va mig en liten kräsen gosse!
Hannele
CITAT (aq42 @ 22-11-2007, 07:50) *
Heja Anne! yahoo.gif santa.gif santa.gif santa.gif

det blir toppen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon