Monaxe
Nu gäller det bara att få fatt i biljetterna!
Mollis
Oj kommer han igen så snart! Min dotter ska se honom på Globen 10 dec. själv har jag lyssnat på honom sen -73 och sett honom live flera gånger och när han har sitt E Street Band med sig så finns inget bättre!


//Mollis
bahia1
Jag vill också se the King såg honom här sist på Ullevi men min sambo vill inte med.
Bahia/Lena
Gudrun i Göteborg
Monica: Vet du när biljetterna släpps?
Monaxe
Biljetterna släpps på tisdag, kl 9,00. Vet inte hur det här ska gå till, telefonerna lär väl blockeras och nätet klarar inte allt tryck heller, men jag vill INTE köa flera timmar för att köpa. Hoppas att man känner nån som ska köa.... Man får köpa 8 biljetter per person.
Gossen Ruda
Jasså, skall det bli gubbrock igen. laugh.gif Karln är ju urgammal, 2 år äldre än gubben Ruda till och med.
Mollis
CITAT (Gossen Ruda @ 30-11-2007, 08:04) *
Jasså, skall det bli gubbrock igen. laugh.gif Karln är ju urgammal, 2 år äldre än gubben Ruda till och med.



Ja tänk att han är såå gammal och inte helt virrig av droger, och att han inte klättrar i kokospalmer och halvt slår ihjäl sig på kuppen, rätt fantastiskt eller hur!

//Mollis
Gossen Ruda
CITAT (Mollis @ 30-11-2007, 16:41) *
Ja tänk att han är såå gammal och inte helt virrig av droger, och att han inte klättrar i kokospalmer och halvt slår ihjäl sig på kuppen, rätt fantastiskt eller hur!

//Mollis


Jo, en del verkar vara vid oförskämt god vigör, andra ballar ur innan karriären ens hunnit starta och andra klarar inte framgången eller tiden efter. Om det har med psyket eller omgivningen att göra kan man fundera över. Elvis drabbades väl delvis av det sistnämnda. Fast nu var det Bossen det handlade om.
Hannele
Såg Bruce Springsteen i Scandinavium 1981, inte igår precis.
LindaLunda
Suck... jag äääääääääääääääääälskar Brucan..... wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif PUSS på honom.....
HOPPAS hoppas.. jag får tag i biljetter!!!! MÅSTE HAAAA biljetter....
Linda
Tezzla
Inga som sitter i sovsäckar och köar nu? laugh.gif
LindaLunda
30 minuter... och så var de slut.... -cry-.gif -cry-.gif -cry-.gif ... tydligen bara några enstaka platser kvar längst upp på läktaren... längst bak.. och där skulle då inte jag sitta.... -cry-.gif crying.gif
Linda
Starfight
Dom har släppt biljetter till extraspelning den 5 Juli, men dom börjar säkert ta slut med.
Bee
Biljetterna till andra konserten tog slut 12:12, precis när jag äntligen kom fram för att boka sad.gif
Pirum
Så det är alltså 100000 biljetter som sålts så snabbt, i lilla Sverige? Det är rätt fascinerande egentligen. Måste väl vara närapå svenskt rekord? Eller vilken annan artist klarar 2 utsålda spelningar på raken, och allt utsålt 'direkt'?
Monaxe
Vågar jag säga att...JAG HAR BILJETTER!!!! yahoo.gif
Min tappre angel_not.gif (och frusne) son har suttit hela natten utanför Scandinavium, och fick köpt biljetter kvart över 9 i morse. Han hade fått nummer 92 när han kom och när kassorna öppnade var det flera 100 som köade. Det tog inte lång tid innan biljetter till 5 juli släpptes, men dom såldes ju slut nästan lika fort dom...
Är sååå tacksam mot min son, dessutom ska det bli kul att hela familjen går på en konsert, att man kan dela en sån upplevelse.
En mycket glad Monica
Tezzla
CITAT (Monica i Kungälv @ 04-12-2007, 20:48) *
Vågar jag säga att...JAG HAR BILJETTER!!!! yahoo.gif
Min tappre angel_not.gif (och frusne) son har suttit hela natten utanför Scandinavium, och fick köpt biljetter kvart över 9 i morse. Han hade fått nummer 92 när han kom och när kassorna öppnade var det flera 100 som köade. Det tog inte lång tid innan biljetter till 5 juli släpptes, men dom såldes ju slut nästan lika fort dom...
Är sååå tacksam mot min son, dessutom ska det bli kul att hela familjen går på en konsert, att man kan dela en sån upplevelse.
En mycket glad Monica



Grattis! yahoo.gif Antar att sonen kommer att få bra julklappar i år! biggrin.gif

Jag har inga biljetter. Har inte ens tänkt på att skaffa. Men efter att ha lyssnat och sett på detta: http://www.youtube.com/watch?v=FHc1CvoAUUk...feature=related så känner jag nog att jag måste skaffa biljetter. Kosta vad det kosta vill wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon