LindaLunda
Min Drottningkrona.


Linda
Monica M zon 4
Härligt att se dina olika grejer! Kronan blev ju också jättestilig! Underbart att kunna göra så fina saker!
Bettis
Jättesnygg tummenupp.gif
aanderss
fin
Marina i Hällekis
Väldigt fin! tummenupp.gif
zissi
Vad duktig du är i ditt skapande! Härligt, annorlunda arrangemang!
Mvh zissi
tettan
men... hur får man den att hålla formen innan den har torkat, så att den inte slokar
Snöflinga
Jag är imponerad av din produktivitet wub.gif Kronan är underbar, när öppnar du butik tummenupp.gif
Cathis
Åååå vad fin den är å allt annat som du gjort wub.gif
LindaLunda
TACK allihop!!! Komentarerna sugs upp precis som hos en torr tvättsvamp!

CITAT (tettan @ 10-12-2007, 22:08) *
men... hur får man den att hålla formen innan den har torkat, så att den inte slokar


Man får inte jobba med för tunna 'väggar' utan det får vara lite tjockare grejjer. Sedan beror det mycket på vilken sorts lera man använder.


CITAT (Snöflinga @ 10-12-2007, 22:28) *
Jag är imponerad av din produktivitet wub.gif Kronan är underbar, när öppnar du butik tummenupp.gif


Tack thanks.gif ... butik lär det nog aldrig bli... det är mer en hobbysyselsättning.
Gillan
CITAT (LindaLunda @ 11-12-2007, 00:05) *
TACK allihop!!! Komentarerna sugs upp precis som hos en torr tvättsvamp!



Man får inte jobba med för tunna 'väggar' utan det får vara lite tjockare grejjer. Sedan beror det mycket på vilken sorts lera man använder.




Tack thanks.gif ... butik lär det nog aldrig bli... det är mer en hobbysyselsättning.




Hobbysysselsättning!!!................Du är ju så duktig i ditt skapande så det kan inte sluta på annat sätt än nån form av butik..........en liten gårdsbutik kanske shy.gif yes.gif

Och kronan är precis lika vacker som allt annat..........fantastisk wub.gif
MariaS
Jag visste att busungarna skulle klara sig och kronan är klar lagom till Lucia...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon