Full version: Årssatsen frimärken
aanderss
årssatsen frimärken vart köper man den?
posten där man hämtar paket eller kassaservice?
anna_rispan
här kanske??
Alba
Du kan beställa via Postens hemsida. Gissar nog på Kassaservice om du inte vill handla via nätet.
anna_rispan
CITAT (Alba @ 12-12-2007, 12:21) *
Du kan beställa via Postens hemsida. Gissar nog på Kassaservice om du inte vill handla via nätet.

nu var vi samtidigt! fniss, fniss
Margith
Jag skulle ha sagt postens utlämningsställe för paket.
Jag vet att när "posten" försvann och blev kassaservice ist, så sålde de inte frimärken öht, utan hänvisade till ICA/OK eller var du nu har ditt utlämningsställe.
Men de kanske har ändrat på det?
aanderss
tack för alla svar
Netha
Undrar om beställningarna går till Posten Frimärken Kiruna
de huserar ( el har huserat) ca en km härifrån.

Döttrarna var med i Frimmeklubben, de fick samlargrejer ... tror det var varje månad.
Sedan köpte vi också årssatser och specialutgåvor.
aanderss
jag hittade de hos posten dvs där man hämtar paket
RibesRubusVitis
Är det bara jag som finner det direkt stötande att betala Posten för en tjänst som aldrig behöver utföras?
AnnammA
CITAT (aanderss @ 12-12-2007, 22:35) *
jag hittade de hos posten dvs där man hämtar paket


Kul att se att du är filatelist...Jag samlade för en hel del år sedan, men det ligger nere just nu.(Jag samlade bl a på FDC, och konstfrimärken...)
anna_rispan
CITAT (RibesRubusVitis @ 13-12-2007, 01:07) *
Är det bara jag som finner det direkt stötande att betala Posten för en tjänst som aldrig behöver utföras?

jaaa, bara du. wink.gif
aanderss
CITAT (AnnammA @ 13-12-2007, 08:25) *
Kul att se att du är filatelist...Jag samlade för en hel del år sedan, men det ligger nere just nu.(Jag samlade bl a på FDC, och konstfrimärken...)


nä jag slutade sammla fär 15 år sedan men de skall vara ne julklapp till min bror
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon