*Ulrica*
Odlaklubben Väst´s Januariträff

Lördagen den 26 januari
klockan 13 - 16
i Älvängen


Alla odlaiter och deras vänner är hjärtligt välkomna!
Du måste inte ha med dej växter eller fröer - ditt sällskap är gott nog!

Program:
Krukväxtloppis - ta med plantor och sticklingar och byt, sälj, skänk eller köp.
Fröfrossa - ta med frökataloger och överblivna fröer.
Fika - ta med din egen semla! Te, kaffe och läsk finns på plats till självkostnadspris.
Lotteri - Odla.nu har skänkt fina priser som kommer att lottas ut under träffen.

Anmälan sker i tråden "Odlaklubben Väst´s Januariträff"
där det också finns mer information om evenemanget och Odlaklubben Väst.


Välkommen!

*Ulrica*
puff...
anna_rispan
Vilken rolig grej! Eloge till dig som har energi för detta.
*Ulrica*
Ja, visst är det kul! Men så mycket energi kräver det inte, jag får nog mer tillbaka! tummenupp.gif
*Ulrica*
Det är redan ett tiotal anmälda till Odlaklubben Västs Januariträff.
Lokalen är lämplig för drygt 20 personer så har du inte anmält dej ännu men gärna vill komma så skynda dej till den här tråden för att läsa mer om evenemanget och för att anmäla dej. Alla är välkomna!
*Ulrica*
puff...
*Ulrica*
GOTT NYTT ÅR alla odlaiter!


Jag påminner om Odlaklubben Väst´s Januariträff. Alla är hjärtligt välkomna! Anmälan sker i den här tråden.
*Ulrica*
puffelipuff... ninja.gif
EKLO
Ser fram emot detta! Även jag kom på att jag kan ta med mig lite fröer, nu är jag på landet och här har jag lite nyinköpta som jag inte kommer att använda allt av - grönsaker.

allt gott, Eklo
*Ulrica*
Det blir ju jättebra, EKLO! Nu är det inte så där jättelänge kvar.
*Ulrica*
Nu är vi faktiskt 15 odlaiter (samt lite barn och kompisar) anmälda. Det finns alltså 5 platser kvar till träffen den 26:e januari. Jag har nämligen satt gränsen till 20 odlaiter. Sen får ni väl komma som "kompis" till någon redan anmäld odlait... flirting.gif

Anmälan sker i tråden "Odlaklubben Väst´s Januariträff" där det också finns mer information om evenemanget och Odlaklubben Väst.
*Ulrica*
Nu finns det endast en enda plats kvar, sedan är vi 20 Odlaiter med vänner som ska träffas den 26 januari och byta/sälja/köpa krukväxter och fröer, äta semla eller bulle, titta i frökataloger och ha det riktigt, riktigt trevligt!

Vill du ha den där sista platsen så skynda dej att klicka här för att anmäla dej! I den tråden finns även information om vad alla ska ha med sej i stickling/fröväg samt annat intressant. Välkommen!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon