Full version: onlinespel
Boxer
Jag utmanar er på detta spelet . Ho, ho!

min poäng är 27642
Netha
Kul men stressigt ... 9.420 kom jag upp till
Gillan
Hua! Tack för ett riktigt svettigt uppvaknande Boxer sweatingbullets.gif ...... laugh.gif

Min poäng blev 27565.............får försöka lite senarte idag för att se om det kan gå liiiiite bättre när man är lite mer allert...........måste ju slå din poäng giggle.gif
Gillan
CITAT (Gillan @ 13-12-2007, 08:32) *
Hua! Tack för ett riktigt svettigt uppvaknande Boxer sweatingbullets.gif ...... laugh.gif

Min poäng blev 27565.............får försöka lite senarte idag för att se om det kan gå liiiiite bättre när man är lite mer allert...........måste ju slå din poäng giggle.gif



Hihi, nu behöver jag inte spela det här mer idag.................nu blev det 51412poäng yahoo.gif
aanderss
jag fick 5655
aanderss
7746 blev de nu
Aqvakul
8164, men övning kanske ger färdighet
aanderss
8764 blev de
Bettis
4999 crying.gif
Tezzla
8664. Hur kunde jag få så lite? Jag missade inte en enda kontorsråtta...
aanderss
du var väll inte snabb tillrekligt
Tezzla
CITAT (aanderss @ 13-12-2007, 13:11) *
du var väll inte snabb tillrekligt


Jaha, man mpåste vara snabb också crazy.gif
aanderss
8818 blev de
Aqvakul
8288, lite stressigt på slutet
Alba
Redan som barn fick jag lära mig att inte kasta snöbollar....framförallt inte på människor. naughty.gif

Men...men...jag är ju inte sämre än att jag kan ändra mig.
Jag kastade så det stod härliga till....även på tomtarna......men se det fick man inte.
På kontoret där jag jobbade fanns en hel del tomtar så jag trodde det var tillåtet att kasta även på dem. naughty.gif

Jag ska öva lite mer senare idag.........så akta er.....snart laddar jag.
Aqvakul
9160, nu börjar det närma sig för att nå nästa nivå

Boxers 27642 verkar ouppnåligt
Aqvakul
9267 - Nu blev jag så stirrig att jag började skjuta på tomtarna oxå
Tezzla
CITAT (aq42 @ 13-12-2007, 15:20) *
9267 - Nu blev jag så stirrig att jag började skjuta på tomtarna oxå



giggle.gif Lätt hänt! Man vill ju döda allt liksom...
Tezzla
15241! Det tar sig!
Aqvakul
CITAT (Tezzla @ 13-12-2007, 15:34) *
15241! Det tar sig!

Imponerande! Spelar vi samma spel? tummenupp.gif
Gillan
CITAT (aq42 @ 13-12-2007, 15:12) *
9160, nu börjar det närma sig för att nå nästa nivå

Boxers 27642 verkar ouppnåligt



Hihi, eftersom jag fick 51412 på 5:e försöket så är det inte alls omöjligt whist.gif . Ni måste ta kontorsråttorna så fort de kommer upp för att få bästa möjliga poäng tummenupp.gif biggrin.gif
Aqvakul
9303 - når inte upp till nästa nivå (9500) Troligen för gammal och långsam!
Boxer
CITAT (Gillan @ 13-12-2007, 17:15) *
Hihi, eftersom jag fick 51412 på 5:e försöket så är det inte alls omöjligt whist.gif . Ni måste ta kontorsråttorna så fort de kommer upp för att få bästa möjliga poäng tummenupp.gif biggrin.gif

Göta-Petter! Det var inte lite!

Nu fick jag 32022 på tredje gången, och träffade tomten tre!!! gånger (då blev han sur och sa upp sig) naughty.gif
Ciczi
de va ju rätt svårt med en touch pad istället för en mus...

Ciczi
Gillan
CITAT (Boxer @ 13-12-2007, 17:41) *
Göta-Petter! Det var inte lite!

Nu fick jag 32022 på tredje gången, och träffade tomten tre!!! gånger (då blev han sur och sa upp sig) naughty.gif


Hihi, han sa upp sig för mig med i morse innan jag talade om för honom vem det var som bestämde rtfm.gif ..... tongue.gif

Jag tycker det var ett riktigt kul spel, men tyvärr lite för tidskrävande i dessa dagar. Har ju så mycket annat att pyssla med. Men, nu försökte jag trots det igen ( var ju tvungen att bevisa för Dealer att det faktiskt går giggle.gif ) , men fick "bara" 43666 poäng............ rolleyes.gif ................Du är snart ikapp Boxer tummenupp.gif

För er andra kan jag avslöja att bana 15 är sista banan...................så ge inte upp nu naughty.gif

Psst!....Dealer kom inte över 10 000 han heller, men säg inget giggle.gif


"Touch pad" Ciczi ?...........Det kanske är det alla andra har också då, efter som de inte klarar det?
Netha
Spelade en omgång nyss ... bättre resultat än i morse ... 18.961 poäng yahoo.gif

Jo jag såg att ni är flera som har fått mycket högre poäng ... men jag är sååå nöjd över mina ändå. bravo.gif
Gillan
CITAT (Netha @ 13-12-2007, 20:35) *
Spelade en omgång nyss ... bättre resultat än i morse ... 18.961 poäng yahoo.gif

Jo jag såg att ni är flera som har fått mycket högre poäng ... men jag är sååå nöjd över mina ändå. bravo.gif



Flera!!! Du ligger ju på 3:e plats Netha bravo.gif ..........Grattis!!!
Netha
CITAT (Gillan @ 13-12-2007, 20:41) *
Flera!!! Du ligger ju på 3:e plats Netha bravo.gif ..........Grattis!!!

Va??? Tack! .. då läste jag slarvigt .... trodde minst fem låg före. Får ge mig själv en bravo.gif till då, när jag låg så bra till. tongue.gif

Nå ikväll får spelet vila, men kanske tar jag upp kampen imorron el nån annan dag.

Jag tog Prt Scr för att maken skulle tro mig ... han var inte i närheten när jag slog mitt rekord,
men han sa att jag nog hade fifflat med siffrorna, själv kom han upp till strax under 9.000
laugh.gif
Gillan
CITAT (Netha @ 13-12-2007, 20:46) *
Va??? Tack! .. då läste jag slarvigt .... trodde minst fem låg före. Får ge mig själv en bravo.gif till då, när jag låg så bra till. tongue.gif

Nå ikväll får spelet vila, men kanske tar jag upp kampen imorron el nån annan dag.

Jag tog Prt Scr för att maken skulle tro mig ... han var inte i närheten när jag slog mitt rekord,
men han sa att jag nog hade fifflat med siffrorna, själv kom han upp till strax under 9.000
laugh.gif



Mmm, det är väl så de vill säga när de inte får "synliga" bevis direkt, efter eget nederlag laugh.gif
Netha
CITAT (Gillan @ 13-12-2007, 20:52) *
Mmm, det är väl så de vill säga när de inte får "synliga" bevis direkt, efter eget nederlag laugh.gif

Tror jag med ... men han säger att det blir match nån dag framöver ... får väl se tongue.gif
Tezzla
24791 biggrin.gif
Henrik_
35740... första försöket blush.gif

Rätt jobbigt, trot inte jag försöker mig på en omgång till...
Magdis
41168 poäng kom jag upp i. Orkade bara testa två gånger. Blev snurrig i huvet. wacko.gif
Gillan
CITAT (Tezzla @ 13-12-2007, 21:14) *
24791 biggrin.gif



Grattis! Och skam den som ger sig naughty.gif ... tummenupp.gif

Till Magdis och Henrik!.........Visst blev det jobbigt för huvudet! Och tid tog det också, så det är inget spel man gör när man " bara " har ett par minuter till övers................tyckte jag i alla fall kompiskram.gif ...............

Men jösses Magdis! Såååå många poäng efter enbar två!!!! ggr!???..............Jag tänker inte försöka igen, förrän efter helgen! Och då kanske ni alla har gått om mig whist.gif giggle.gif
Magdis
CITAT (Gillan @ 13-12-2007, 22:28) *
Grattis! Och skam den som ger sig naughty.gif ... tummenupp.gif

Till Magdis och Henrik!.........Visst blev det jobbigt för huvudet! Och tid tog det också, så det är inget spel man gör när man " bara " har ett par minuter till övers................tyckte jag i alla fall kompiskram.gif ...............

Men jösses Magdis! Såååå många poäng efter enbar två!!!! ggr!???..............Jag tänker inte försöka igen, förrän efter helgen! Och då kanske ni alla har gått om mig whist.gif giggle.gif

Ja jag är ju ganska insnöad på TV-spel så en viss vana finns ju. blush.gif
Henrik_
Jo, jag har väl spelar en del jag med...

Vi spelar på allvar efter helgen, då är jag redo för ett nytt försök wink.gif
Tezzla
Underligt. Det är mycket lättare att pricka tomtarna i början för då går det så långsamt och man är så väldigt på hugget. När man kommit en bit in i spelet så är tomtarna inte i vägen på samma sätt...

blink.gif
Anders zon 1
51150 på 5:e försöket. yahoo.gif Fast datorn jag sitter vid just nu är jätteseg så det gick ganska långsamt även på slutet......så lite fusk var det nog egentligen. Provade tidigare idag på en snabbare dator och det kändes svårare! Kom bara upp i drygt 20000 då på tre försök.
Alba
Men....hur bär ni er åt. Jag känner mig som en sirapsgubbe.....handen vill inte följa hjärnan.
Måste testa igen. Nu ska jag stänga av ljudet angry.gif
Ciczi
CITAT
"Touch pad" Ciczi ?...........Det kanske är det alla andra har också då, efter som de inte klarar det?



Gillan!

En touchpad är den platta känsliga saken som finns på bärbara datorer... om jag flyttar fingret fram och tillbaka över touchpaden så får jag samma effekt som man får med en vanlig mus men det går långsammare

mvh Ciczi
ylvahi
Jag fick 35119 p.
Magdis
Nu har jag kommit upp i 47700 och bättre än så kan jag knappast få. Det finns hur mycket spel som helst på den där sidan ju...jag har testat ett par till. Blir man riktigt sur på datorn efter det så kanske detta är nåt att rekommendera:
Slå sönder datorn
rotfl.gif
Aqvakul
Jag blir galen på detta spelet. Kommer upp till drygt 9300 och sen är det stopp. Varför är jag så långsam/stirrig? crying.gif
Aqvakul
CITAT (aq42 @ 19-12-2007, 10:58) *
Jag blir galen på detta spelet. Kommer upp till drygt 9300 och sen är det stopp. Varför är jag så långsam/stirrig? crying.gif

Äntligen - sprängde vallen - 18 186 poäng. Fast långt kvar till toppen!
aanderss
CITAT (Magdis @ 18-12-2007, 20:59) *
Nu har jag kommit upp i 47700 och bättre än så kan jag knappast få. Det finns hur mycket spel som helst på den där sidan ju...jag har testat ett par till. Blir man riktigt sur på datorn efter det så kanske detta är nåt att rekommendera:
Slå sönder datorn
rotfl.gif

hehe de var bra
Alba
CITAT (Magdis @ 18-12-2007, 20:59) *
Nu har jag kommit upp i 47700 och bättre än så kan jag knappast få. Det finns hur mycket spel som helst på den där sidan ju...jag har testat ett par till. Blir man riktigt sur på datorn efter det så kanske detta är nåt att rekommendera:
Slå sönder datorn
rotfl.gif




Den var bra.....passar mig som försöker skjuta kontorsfolk med snöboll. Måste vara fel på min dator.[attachment=10702:21222960...a0641665.gif]


Men attans så vältränade och snabba kontoristerna är.......de hoppar iväg innan jag hunnit se dem dyka upp. Det känns som i drömmen då man försöker springa och kommer ingen vart.[attachment=10703:arg4.gif]

Tomtarna .....de luringarna.......de lurar mig att kasta på dem också.[attachment=10704:Arg2.gif]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon