Full version: Pinsama mail
aanderss
händer de att ni skickar mail fel?

Jag skulle nyss skicka till en tjej mend e kom till min gruppchef i hemvärnet (en dam på 50 år) o hon maiade tilbaks o svarade med att hon fick ett gott skratt
Anki V
Vad jag vet så har jag inte skickat fel….....men min x-man skickade mig en gång ett sms om att han såg fram emot lördagen, den förestående middagen och att han saknade mig….. vi hade då varit skilda i 15 år . rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Gissa om jag blev nyfiken på vem sms:et egentligen var menat för. whist.gif

/Anki
Dilara
haha.. händer att jag skickar sms fel ibland giggle.gif
Gillan
CITAT (Anki V @ 13-12-2007, 20:26) *
Vad jag vet så har jag inte skickat fel….....men min x-man skickade mig en gång ett sms om att han såg fram emot lördagen, den förestående middagen och att han saknade mig….. vi hade då varit skilda i 15 år . rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Gissa om jag blev nyfiken på vem sms:et egentligen var menat för. whist.gif

/Anki


rotfl.gif rotfl.gif , Det måste ändå vara bäst idag Anki rotfl.gif ( fick du reda på vem det var till giggle.gif ? )


Och, nej, jag har än och då inte lyckats med den bedriften ( tror jag )..............men,..........det var allt för nära en gång..........och sedan dess är jag vääääldigt försiktig blush.gif
Gudrun i Göteborg
En kompis till mig fick ett glödande kärleksmail från en kollega i rummet bredvid. Hon har samma efternamn som hans älskade. Han hade nog bråttom whistling.gif
Anki V
CITAT (Gillan @ 13-12-2007, 20:33) *
rotfl.gif rotfl.gif , Det måste ändå vara bäst idag Anki rotfl.gif ( fick du reda på vem det var till giggle.gif ? )


Japp….Jag ringde naturligtvis genast till våra två gemensamma (vuxna) döttrar för att sätta in dom i läget shy.gif . Dessutom behövde jag hjälp eftersom de hade bättre möjligheter än mig att ”spana” sleep.gif .

Inom ett dygn så hade vi tillsammans räknat ut vem det var utan att x-maken hade en aning om vad vi gjort. Det visade sig dessutom att jag mycket väl visste vem hon var. yes.gif

När jag på måndagen efter frågade om han och xx haft trevligt i lördags……Hans min var minst sagt obetalbar eftersom han fortfarande trodde att det spirande förhållandet var hemligt. rotfl.gif


/Anki

PS. Vi har många ggr skrattat tillsammans åt detta senare.

Tosan
Inte mejl, vad jag vet, men sms... Jag har lite för bråttom ibland när jag bläddrar i adressboken och då kan markören hinna slinka iväg antingen för långt ner, eller stanna lite högre upp blush.gif
Fast jag tror inte det blivit så många pinsamheter faktiskt...
Ewa L
Min kollega hade träffat en ny kärlek på nätet. Brev och foton hade utväxlats. Men han ville gärna ha lite fler bilder på henne och det skickade hon så gärna (inga nakenbilder!).
Självklart lyckades hon skicka dem till vår chef. biggrin.gif
Dubbelt pinsamt iom att hon alltså blev ertappad med att sitta och maila privat på jobbet.
Netha
Har själv aldrig skickat fel men fick en gång för några år sedan (då jag var med på slutarökasajt) ett mail från en man
som bifogade kopia på biljettbokning med Gotlandsfärjan, bad mig möta och sedan följde diverse "kuttrasju"
som de tu skulle ägna sig åt under hans vistelse på ön.


Jag mailade den jag visste, borde fått mailet. Hon och jag hade haft kontakt en längre tid och jag visste att hon hittat "vän" på fastlandet.
Hon var så klart tacksam även om hon också tyckte det var väldigt pinsamt.

Men... hur hennes "vän" fått min adress, det fick jag aldrig svar på.
Tosan
För ett par år sen fick jag ett sms om att jag skulle ta bussen nånstans kl nånting, och va hos morfar medan jag väntade. Skickade ett svar att nej, det skulle jag inte alls och att messet måste kommit fel.
Tillbaks fick jag att jag skulle sluta tramsa och så var det med det, ingen återvändo, jag skulle åka. Nej svarade jag, jag skulle ingenstans, sa mitt förnamn och bad personen kolla en gång till på telefonnumret och försöka få rätt nummer till sin son eller dotter, som antagligen behövde instruktionerna bättre än jag. Då först gick det upp ett liljeholmens för människan i andra änden att jag inte var sonen/dottern som drev med honom/henne, utan en vilt främmande människa... giggle.gif
Gillan
CITAT (Anki V @ 13-12-2007, 20:59) *
Japp….Jag ringde naturligtvis genast till våra två gemensamma (vuxna) döttrar för att sätta in dom i läget shy.gif . Dessutom behövde jag hjälp eftersom de hade bättre möjligheter än mig att "spana" sleep.gif .

Inom ett dygn så hade vi tillsammans räknat ut vem det var utan att x-maken hade en aning om vad vi gjort. Det visade sig dessutom att jag mycket väl visste vem hon var. yes.gif

När jag på måndagen efter frågade om han och xx haft trevligt i lördags……Hans min var minst sagt obetalbar eftersom han fortfarande trodde att det spirande förhållandet var hemligt. rotfl.gif


/Anki

PS. Vi har många ggr skrattat tillsammans åt detta senare.



Det måste vara fantastiskt när man kan skratta åt det tillsammans i alla fall......................det låter helt underbart...........eller rättare sagt.......det låter precis så som jag helst skulle vilja att det vore för alla som gått skillda vägar..... wub.gif
Anma
Jag har fått en glödande kärleksförklarning från min syster på sms. Skickade tillbaka och skrev att visst älskar jag henne men inte på ett olagligt sätt! ohmy.gif
Hon skrev tillbaka att jag kunde bortse från allt annat förutom den där "älskar dig" biten... laugh.gif Det var så klart menat till hennes käresta.

Min kollega på jobbet skickade en invit via MSN om en lunchdate av det mera äta på varann slaget till mig... det var menat till vår gemensamma manliga kollega och var ett skämt påstog hon... hmmm... vette sjutton hur det var med den saken! unsure.gif blush.gif
Alphaville
CITAT (Dilara @ 13-12-2007, 20:32) *
haha.. händer att jag skickar sms fel ibland giggle.gif


Ja, det har väl hänt någon gång... slap.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon