Full version: Vunnit på Triss!
Kathy
CITAT (Anma @ 14-12-2007, 01:31) *



yes.gif
Netha
Verkligen rätt person som vann ... men han kommer nog inte att ha mer pengar att hantera
eftersom han har skulder så drar väl fogden allt utöver ex.minimum... tror jag.
vindspel
Tänk w00t.gif ibland får man vad man förtjänar..........
MariaS
Vi får väl titta imorgon på hur mycke han vinner. Men man måste ju gratulera. Oftast är det folk som knappt vet vad man använder pengarna till, som vinner.
Alba
Jag blir varm i hjärtat.
netaave
Hoppas han vinner pengar så han klarar sig några år, han får ju iaf minst dubbelt mot vad han har hos fogden. Sen kan han ha skulder hos inkassobolag också. Inte alla skickar iväg till fogden om dom ändå inte kan få nåt under överskådlig tid. Då ligger skulden kvar och förräntar sig hos inkassobolaget, och det är ingen bankränta precis. sad.gif
Netha
Vi får alla hålla våra tummar för honom och hoppas att han får högsta beloppet 50.000 kr/mån i 25 år...
eller hur?
Säg den lycka som då skulle visa sig. wub.gif
Gillan
Vid vilken tid brukar trisskrapningen vara? Jag har normalt aldrig tv:n på under dagtid, så jag har ingen aning. Men det här värmde att läsa om, så det skulle inte vara helt fel att se vad han får blush.gif

Boxer
Underbart! biggrin.gif
Netha
Strax efter elva smile.gif
Nu håller vi tummarna. tummenupp.gif
Netha
tiotusen kr/mån i 15 år blev det. = 1,8 milj smile.gif
Gillan
CITAT (Netha @ 15-12-2007, 11:26) *
tiotusen kr/mån i 15 år blev det. = 1,8 milj smile.gif



Jaa, och vad lugn och "cool" han verkade vara...........jo, jag såg det, men sen hade jag så brått att jag inte hann in här och kommentera giggle.gif . Tack för info om tiden Netha tummenupp.gif

Förresten!? Var det nån av er som tyckte sig se en viss ironi i hans väldigt "uppfostrade" svar till elbolaget? Jag såg tyvärr inte det, men min käre make gjorde det.

I vilket fall som helst så kommer han nu att kunna göra sig skuldfri, och bara den saken är ju värld flera miljoner i sig yahoo.gif
Netha
CITAT (Gillan @ 15-12-2007, 19:19) *
Förresten!? Var det nån av er som tyckte sig se en viss ironi i hans väldigt "uppfostrade" svar till elbolaget? Jag såg tyvärr inte det, men min käre make gjorde det.

Visst såg man det, och iaf jag skrattade gott åt hon från VF som inte kunde ge vettigare svar, bara gratulerade "än en gång". thumbdown.gif
renate
Rätt person vann på triss idag,men el får han inte förän han betalt,de kunde väl göra ett undantag,men nej så är byrokratin.Jag önskar honom allt gott.
Jag tror han har barn som hjälper honom.Han nämnde det.
Gillan
CITAT (Netha @ 15-12-2007, 19:41) *
Visst såg man det, och iaf jag skrattade gott åt hon från VF som inte kunde ge vettigare svar, bara gratulerade "än en gång". thumbdown.gif


Jo, just hennes "grattande" hörde jag med, men jag hörde aldrig hans svar till henne. Konstigt hur stöniga de kan vara? Ska man skratta eller gråta åt dem? giggle.gif ..........Nåja, han blev "rik" i alla fall wub.gif , och det var han väl värd.
Pirum
Läste nånstans att den lycklige vinnaren nu även fått kärlekskranka damer efter sig, men eftersom han inte haft dem efter sig tidigare så är det väl bara att avfärda dem alla som gold-diggers smile.gif
zaaritha
Så rätt--han behövde det!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon