LindaLunda
Brev från Juliljuss.....

Så jättegulligt -cry-.gif crying.gif (lite glädjetårara bara) !

Linda
Alba
Hi hi.........det var väl gulligt av Julijuss att tänka på dig och skriva.
MariaS
Han ser ut att må riktigt gott där i brasvärmen, men han är ju en riktig drake rolleyes.gif
Snöflinga
Undrar bara vad den nya storebrodern är unsure.gif blir så förvirrad blush.gif

Inkommer efter nyår med adoptionsansökan och lämplighetsintyg ( måste gå en köttbullstillagningskurs först ) eftersom jag känner stort behov av en liten tuff Ämbla, som kan se på mig med runda plirande ögon och uppåtsträckt hals ... föregående drakar har varit fina men något trötta och det oroar mig eftersom det inte verkar vara någon fara för allt otyg som lurar i trägår'n nono.gif fast söta är dom wub.gif ..... Nu vet ju inte jag om Ämbla låter sig göras dunno.gif men om ...och framförallt om hon äter köttbullar på ICA-färs så är hon hjärteligen välkommen att härska över trägår'n ... kram1.gif
Pirum
Kul, och intressant att historiskt sett genomelaka djur som drakar, eller exempelvis lea häxor, numera anses gulliga och snälla smile.gif Iaf ofta.
LindaLunda
CITAT (Pirum @ 14-12-2007, 14:56) *
Kul, och intressant att historiskt sett genomelaka djur som drakar, eller exempelvis lea häxor, numera anses gulliga och snälla smile.gif Iaf ofta.

Hahahahah a0a.gif jo... men tiderna förändras vet du....
Linda
pia i sundsvall
Får man ha reklam här?jag har en hel del som jag vill sälja, så jag undrar om det är OK med sälj annonser på forumet?ser inget om det i regler, någon som vet?
netaave
CITAT (pia i sundsvall @ 14-12-2007, 16:09) *
Får man ha reklam här?jag har en hel del som jag vill sälja, så jag undrar om det är OK med sälj annonser på forumet?ser inget om det i regler, någon som vet?


Man kan säkert hänvisa till sin hemsida, så gör min dotter vet jag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon