Boxer
www.trivia.se
zaaritha
Helt rätt--tack o lov!
Magdis
10 rätt av 10. biggrin.gif Det var lätta frågor.
Alexander-VG-zon3
jätte lätta ,alla rätt
Lilla Birka
Helt rätt, men alldeles för lätta frågor. Tidbonus noll tar jag inte åt mig av eftersom det beror mycket på hur snabb uppkoppling man har.
Tosan
Omgången tog 47 sekunder och du svarade rätt på 10 av 10 Din poäng blev 100 + Tidsbonus 0 = 100
Åsa, mälardalen zon 2
Fast det finns ju vissa fel yuccapalmen exempelvis, det korrekta svenska namnet på den växten är ju jättepalmlilja + saintpaulia stavas saintpaulia inte Saint Paulia

Och är det inte lite fuskigt att tävla i en tävling man själv skapat (det är samma namn på skaparen som på den som ligger etta på topplistan) för den som skapat frågorna kan ju svaren redan innan han/hon tävlar.
sqrulan
Omgången tog 40 sekunder och du svarade rätt på 10 av 10 Din poäng blev 100 + Tidsbonus 0 = 100

Allt för lätt var det! thumbdown.gif
skogstroll
ja det var verkligen lätt, alla rätt.. 40 sek
Margith
Jag är inte alls nå bra på krukväxter, men de vanligaste känner jag nog igen.
10 rätt, 31 sek, gav mig en 5:e plats fear.gif
Antingen är jag bättre på krukväxter än jag trodde, eller också var det här bara för enkelt g.gif
renate
Ha ha ha lite väl lätta frågor, alla rätt så klart.
Alba
Alla rätt --26 sek.

Det var ju lätta frågor.....alla väldigt vanliga växter, som nog de flesta kan.
Aqvakul
Busenkelt - 29 sekunder
Trädet (ZonV)
Jag får väl ställa mig i skamvrån då:
Omgången tog 48 sekunder och du svarade rätt på 6 av 10 Din poäng blev 60 + Tidsbonus 0 = 60
HelenN
Hihi.......Omgången tog 48 sekunder och du svarade rätt på 10 av 10 Din poäng blev 100 + Tidsbonus 0 = 100
Dilara
Trivia funkar inte hos mej sad.gif
Felicia
Alla rätt och 43 sekunder fast då satt jag i telefon samtidigt giggle.gif men det var lätta frågor.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon