Full version: Telia digital-tv
Tobe3
Vi har bredband från Telia hemma.
Nu har vi två gånger fått ett "enormt" erbjudande som julklapp från dem.
Hör och häpna:
Vi får 12 månaders gratis digital-tv!!!
inget annat. Jo jag glömde en lapp som följde med där det var två recept på julgodis.

KNÄPPSKALLAR
Går jag eller vem som helst in på ON-OFF eller någon annan elektronikbutik så får jag där deras tv-paket OCH MP3-spelare värd nästan 700 Kr.
Tror dom att de som redan är bredbandskund hos dem är helt dumma i huvudet??? ranting.gif

Magdis
Har också fått det erbjudandet och avböjt vänligt men bestämt. De ville först inte riktigt godta att vi inte ville ta emot deras fantastiska erbjudande. De kunde inte förstå att vi inte hade lust att skrota det system som vi alldeles nyligen installerat och som funkar alldeles utmärkt.
skogstroll
jag nappade tyvärr på ett sånt erbjudande om 12 månader gratis för nåt år sen, och det funkade ju urkasst. Man kopplade digital-TVn till bredbandet och det tog ungefär 5 minuter bara för att få igång TVn, så den hamnade i garderoben rätt omgående. Sade just upp abonnemanget!
yaay.gif
AnnammA
Man måste väl också ha ett relativt snabbt/stort bredband för att det skall fungera, alltså menar de på att om man har ett litet måste man skaffa ett större=större kostnad för konsumenten=mer intäkter för dem...Har jag rätt eller fel?
skogstroll
Vi har väl inget direkt supersnabbt bredband, det som tog lång tid var att man alltid måste ha modemet igång utifall man skulle vilja knäppa på TVn, för det tar ju ett tag för modemet att komma igång också. Sen var ju kvalitén inte den bästa hela tiden.

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon