dicentra
Hej.
Har sedan några dagar sett att det har skett en förändring på inläggen i forumet.

Är det ingen mer än jag som tycker att det är mycket mer oöverskådligt o jobbigt att behöva klicka sig fram i svaren!! angry.gif

Förrut var det mycke bätter när man bara skrollade sig ner på sidan,eller vad tycker ni andra? confused.gif

Anma
Här har jag inte märkt någon skillnad, det är som det brukar vara...
Betty
Jag tror att du har råkat ändra på en inställning. Klicka på den grå knappen Alternativ uppe till höger strax ovanför ditt inlägg i den här tråden, välj Standard som visningsläge.
LadyG
Nu förstår jag väldigt lite, för hos mig ser det ut som det alltid har gjort..?
dicentra
Tack Betty du har räddat min dag!! smiley_small_hug.gif

Får väll skylla på att jag inte är så duktig på det här med datorer!!! blush.gif
Betty
CITAT (dicentra @ 19-12-2007, 12:32) *
Tack Betty du har räddat min dag!! smiley_small_hug.gif

Får väll skylla på att jag inte är så duktig på det här med datorer!!! blush.gif

Det var så lite så! happy.gif
Jag är inte så duktig på datorer jag heller - och det här forumet är fullt av små "finesser" som man upptäcker allt eftersom. smile.gif
Alba
CITAT (dicentra @ 19-12-2007, 12:32) *
Tack Betty du har räddat min dag!! smiley_small_hug.gif

Får väll skylla på att jag inte är så duktig på det här med datorer!!! blush.gif



Ja...vem är det.....här är en till som fipplat med den knappen en gång och allt såg så konstigt ut.
aanderss
CITAT (Betty @ 19-12-2007, 12:22) *
Jag tror att du har råkat ändra på en inställning. Klicka på den grå knappen Alternativ uppe till höger strax ovanför ditt inlägg i den här tråden, välj Standard som visningsläge.



mitt ser alltid ut som de gjort men kunde vara kul att veta vilken inställning du menar
Betty
CITAT (aanderss @ 19-12-2007, 12:45) *
mitt ser alltid ut som de gjort men kunde vara kul att veta vilken inställning du menar


Prova "Ändra till: Trådad" wink.gif
Alba
CITAT (aanderss @ 19-12-2007, 12:45) *
mitt ser alltid ut som de gjort men kunde vara kul att veta vilken inställning du menar



Längst upp på denna sida.....till höger.... ALTERNATIV
aanderss
såg de nu men linjär o standard de är ju knappt skilnad alls
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon