Full version: Nä måste bara
råse-marie
Lyssna och njut go vänner

http://www.thecompassgroup.biz/merryxmas.swf

God Jul alla nu ska jag sticka iväg så jag får gå ensam yahoo.gif och i lugn och ro handla
julmaten på ica maxi santa.gif
Alba
Den är såå kul. Den vita renen är ju bäst. rotfl.gif
Aqvakul
Häftigt!
wub.gif
Jag tror att jag vill bli en fin vit ren när jag blir stor!
Kathy


Läcker!! bravo.gif
Biggan_
thanks.gif råse-marie!
Den snor jag på en gång och skickar till mina vänner! devil.gif
Jättebra är den!
råse-marie
Ja jag ÄLSKAR den ... familjen är trött på den ... confused.gif whist.gif

kan föresten berätta att jag varinte ensam på ica maxi det var fler som hade samma tanke.... flirting.gif
Snöflinga
thanks.gif för dagens skratt, räse-marie smiley_small_hug.gif Men hur gör man om man vill skicka den vidare confused.gif Skriver jag hela långa adressen i ett mail eller ???
råse-marie
Ja du frågar nollan på allt inom data världen men jag tror att du kan höger klicka och sen kopiera
till ett brev g.gif men det finns väl någon expert som vet alla verkar vara duktiga så du får säkert fler svar
Dilara
CITAT (Snöflinga @ 22-12-2007, 16:43) *
thanks.gif för dagens skratt, räse-marie smiley_small_hug.gif Men hur gör man om man vill skicka den vidare confused.gif Skriver jag hela långa adressen i ett mail eller ???



Högerklicka länken o kopiera.. sen är det bara att klistra in i mailet som du vill skicka smile.gif
Snöflinga
thanks.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon