Full version: Nätdejtning
torvan
Ja, inte för mig jag är så nöjd nu wub.gif
Men jag har en kompis som är ute och
letar men allt verkar så dyrt och det har
hon inte råd med. Så om nån har bra tips
så tar jag gärna emot dom och ger henne.
Att leta runt på krogar i Stockholm är ju inte
det bästa sättet att hitta någon på. tongue.gif torvan
Gloriana
Nätdejting kan ju inte blir mer seriös än de som använder sig av sidorna, tyvärr. Och det finns många oseriösa människor därute. Man kan nog bara använda sitt eget omdöme och inte lita på dejtingsidan som sådan. Nu är det några år sen jag själv var ute på sådana sidor men de jag tyckte var roligast var av typen community som t ex Vilda Webben (finns den fortfarande??). Där kunde man språka med allehanda människor och ville man så kunde man träffas. Jag såg det som en virtuell pub....fast man slapp klä upp sig naughty.gif
Mina vänner som fortfarande chattar mycket vittnar om att det tyvärr är många galningar därute så man får nog utrusta sig med tjockt skinn misstänker jag. Det och tålamod samt en rejäl dos sunt förnuft är nog det som gäller. Hoppas det går bra för din vän - själv träffade jag min man på nätet wub.gif . Jag som aldrig mer skulle gifta mig minsann..... blush.gif
netaave
dansbandsdax.se inte bara som det låter, folk hittar varann till höger o vänster där
Trevligt ställe över lag och gillar man inte musiken behöver man ju inte sätta på den.
Jo jag är där, stadgad dock. wink.gif
vindspel
Netlog är et bra tips. Där finns de som har sällskap, gifta eller är singlar. Man lär känna varandra där också genom bloggar och att man har en sk hemsida där man skriver om sig själv, lägger in musik man tucker om, lägger in bilder och är med i olika klaner. I klanerna så har man samma intressen. GRATIS, än så länge.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon