Full version: Tips på presenter
anna_rispan
Boken Mitt liv : en gör-det-självbiografi att fylla i och ge bort köpte jag och gav till min mormor. Det ledde in samtalet på gamla minne och hon såg rätt glad ut.

Jag bläddrade sedan i genom hela boken och det fanns en massa olika rubriker att fylla i med egen text under. Ett presenttips till er som ska ge bort något till en som har allt?
Bee
Ett sånt bra tips! Var köper man en sån bok? Det är ju ett bra sätt att få de äldre att börja berätta.
anna_rispan
Jag beställde via bokklubb men har sett den på Bokia och Adlibris.se. Finns visst överallt just nu helt enkelt. smile.gif
Anma
Tack så jättemycket för tipset! Har nu beställt boken till farmor som fyller 83 i slutet av januari. Sällan man kan köpa en present man förhoppningsvis får tillbaka så småningom, välfylld... smile.gif
Krusmynta
Tusen tack för tipset! Beställde en till mig själv. Toppen när dottern blir stor nog att fundera på släktforskning, hur det var när mamma var ung etc. =)
skogstroll
det var ett bra tips! smile.gif
anna_rispan
Vad roligt att det var ett tips som flera gillade! Jag blev sugen själv men känner mig för ung. En del saker är för nära inpå o annat för långt bort.

Hoppas att det kan ramla in fler tips i den här tråden.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon