messermark
Har någon erfarenhet från dessa, är det bra växter som kommer eller...?
ingrid fuxwall
Helt nyligen frågade jag om rosenlust och fick rådet att söka här - alla har inte så goda erfarenheter.

ingrid
Tosan
Väldigt dåliga erfarenheter.
Stor varning för det företaget!
MariaS
Rosenlust och Easy plant är samma företag. VARNING! DÄr kan man få det mesta utom friska växter.
Henrik_
Håller med samtliga föregående, oseriöst företag med felaktiga bilder och dålig kvalite...

sqrulan
Men jag skickade efter för några år sedan och blev väldigt nöjd.Njurvindan och kyndel"indian mint" blev vansinnigt
vackra innan sommaren var slut.Dom skulle jag inte tveka om att skicka efter igen.

Då skickade jag även efter massor av dubbla petunior som blev så vackra.
Jag hadde kanske tur men vissa bilder håller jag med om att dom luras med färgerna.Det är ju flera år sedan
så dom kanske är sämmre nu,vad vet jag?! dunno.gif
Anma
Easypalnt.... de kanske heter så för att pantorna är enkla att sköta = döda redan vid ankomst... naughty.gif giggle.gif
ylvahi
Jag beställde i vårs när dom sålde ut till halva priset. Då var det ganska stora plantor och bara 2 dog. Jag testade en gång förr , då var det många som dog -cry-.gif
Henrik_
Har man tur så går det kanske att få bra plantor ifrån dom.
Men att handla från ett företag som uppenbarligen luras med felaktiga bilder och skickar växter av dålig kvalite eller fel färg osv, är väl ingenting man vill ha något att göra med...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon