silos
Hej och ho;här kommer jag lilla Silos :smiley_small_hug: och hälsar på er alla gamla och nya vänner :rose:! Fantastiskt att det åter igen är ett nytt år framför oss med drömmar om blommande rabatter så här i januari då det snöar.
Oj så bred denna tråd blev;vet inte varför!?

Jag har inte varit aktiv inom forumvärlden,men tänkta ta nya tag och få se hur det går.

Hos mig är det likadant;jag är upptagen med min konst det vill säga jag virkar för det mesta och gör konst av mina tapetprover.
Snart sätter jag igång att sy klänningar till mitt söta goa barnbarn som är 1 år och 14 dagar.

Min gamle vovve Schäfern Ajar fick somna in den 14 Juni 2007 och saknaden är STOR och även skyds faktorn när jag är ute i skogen eller på stan om kvällarna.
Jag har kvar 3 småhundar Linda 11 år Molly7 år och lille Olle 6 år.

Jag önskar er alla en riktigt god fortsättning på detta år 2008! :rose:
Wilmer
Hej silos!

Barnbarn och hobbys är ju bra anledningar att inte var så nätaktiv,men kul att se dig igen!

WIlma
Magdis
Ett gott nytt år önskar jag dig Solis. rose.gif
Fenja
Hej Silos lång time no see! Ha ett riktigt gott 2008.
Mvh
Fenja
ingrid fuxwall
Önskar dig också ett god fortsättningen på det nya året smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon