silos
Till min stora förvåning har jag hittat en mängd av mina gamla tråd härinne i några av mina olika nicknamn. Mycket intressant läsning,mycket gjorde ont men mest blev jag glad och full av skratt.
Oj oj oj så mycket jag har skrivit! En äkta babblerska biggrin.gif

Jag är fortfarande lika glad och lycklig som människa och delar gärna med mig av min glädje;dock inte så mycket inom forumvärlden eftersom det är inte värt det.

Bli inte oroliga nu;jag tänker INTE skriva så mycket som förrut;jag har så mycket annat att göra biggrin.gif ......
Wilmer
Men Silos då, välkommen att babbla på!!

Wilma
silos
CITAT (Wilmer @ 11-01-2008, 20:36) *
Men Silos då, välkommen att babbla på!!

Wilma


Tack Wilma för att du svarade;jag blev mycket glad! smile.gif

Just nu har jag inte så mycket att babbla om. Jag arbetar med papper och tyger för att göra nya konstverk och virkar desutom.
Jag längtar mycket till nästa gång då mitt barnbarn kommer med sina föräldrar från Göteborg.
Idag vaknade jag före 08:00 och som vanligt blev det rastning av mina vovvar och upplevelse i den nya dagen.

Egentligen så är det ju ingen mening för mig att skriva om mig och mitt liv. Men eftersom jag alltid är hemmavid med mina vovvar så finns det inte så mycket att skriva om som skulle intressera er andra.
Visserligen har jag MASSOR att skriva om från mitt innersta rika källa,men jag vet att sådant uppskattas inte härinne no.gif
Ju det finns några och det är jag innerligt glad för smiley_small_hug.gif och du tillhör en av dessa!

Nu önskar jag er alla en härlig lördag!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon