Ciczi
Köpte mig en vetesäck som ser lite annorlunda ut.

Henry Warmheart

Ciczi
Eva i Skåne
SÅ mysig! kram2.gif
Kathy
Så söt. wub.gif
Men......om man nu redan har en nalle hemma, skulle man inte kunna göra om den till en "värmenalle"?
Biggan_
Nämen sååååå gullig! wub.gif
Ciczi
CITAT (Kathy @ 11-01-2008, 22:51) *
Så söt. wub.gif
Men......om man nu redan har en nalle hemma, skulle man inte kunna göra om den till en "värmenalle"?


Henry är gjord av helt naturliga material och nallen måste vara värmetålig så att den går att värma. Henry doftar dessutom lavendel... wub.gif

Ciczi
Kathy
CITAT (Ciczi @ 11-01-2008, 22:56) *
Henry är gjord av helt naturliga material och nallen måste vara värmetålig så att den går att värma. Henry doftar dessutom lavendel... wub.gif

Ciczi


Ja...det vore ju hemskt om man brände upp älsklingsnallen förstås.
Men en del äldre nallar är gjorda av naturmaterial och då kan man kanske fylla nallen med lavendel och vetekorn.
Piccante
CITAT (Kathy @ 11-01-2008, 22:51) *
Så söt. wub.gif
Men......om man nu redan har en nalle hemma, skulle man inte kunna göra om den till en "värmenalle"?

borde gå om nalle är flamsäker. alla textilier tål ju inte hög värme och en nalle är ju inte gjord med avsikt att värmas i micro i regel
mamamaggan
Har redan en " värmenalle " modell större. flirting.gif Varm i alla väder men doftar inte lavendel . Hmmmm , man kanske kan mata honom med lavendelskorpor?!

Vilken jättegullig nalle du har hittat! wub.gif
Kathy
CITAT (Ciczi @ 11-01-2008, 22:38) *
Köpte mig en vetesäck som ser lite annorlunda ut.

Henry Warmheart

Ciczi


Vem är det som ska få Henry Varmhjärtade då? wub.gif
KURT
CITAT (mamamaggan @ 12-01-2008, 00:13) *
Har redan en " värmenalle " modell större. flirting.gif Varm i alla väder men doftar inte lavendel . Hmmmm , man kanske kan mata honom med lavendelskorpor?!

Vilken jättegullig nalle du har hittat! wub.gif



Får du in honom i mikron?
Ciczi
Han får plats i mikron och Henry ska värma mig och min ömma nacke...

Ciczi
mamamaggan
CITAT (KURT @ 12-01-2008, 07:55) *
Får du in honom i mikron?


giggle.gif Nej men det behövs inte. Han är varm och go ändå.
Ciczi
Efter två minuter i mikron så håller Henry värmen i cirka två timmar... wub.gif

Ciczi
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon