Full version: Något speciellt
Bettis
Är det något speciellt som ni ska se på TV ikväll?

Jag ska se på stjärnorna på slottet flirting.gif
KURT
CITAT (Bettis @ 12-01-2008, 19:02) *
Är det något speciellt som ni ska se på TV ikväll?

Jag ska se på stjärnorna på slottet flirting.gif



Det är nog bättre att fråga sig vad man vill se, oavsett när det sänds. D v s inte låta sig styras av när resp. program råkar sändas. Det finns ju så många sätt att spela in, ladda ner eller se på streaming TV att man inte behöver vara beroende av när ett program råkar sändas.
Gudrun i Göteborg
Jag har just avverkat På spåret. Reprisen, eftersom jag såg Let's dance i går. Kanske blir det stjärnorna, kanske inte. Tycker dom är lite pinsamma.
Bettis
CITAT (KURT @ 12-01-2008, 18:12) *
Det är nog bättre att fråga sig vad man vill se, oavsett när det sänds. D v s inte låta sig styras av när resp. program råkar sändas. Det finns ju så många sätt att spela in, ladda ner eller se på streaming TV att man inte behöver vara beroende av när ett program råkar sändas.

Har inte allt det där, så jag får lugnt titta när det kommer, eller se reprisen blush.gif
Netha
SVT1 21.00 - 22.00

2008 års Trettondagskonsert från Berwaldhallen. Andra akten. Medverkande: komikern Maria Möller, sopranen Miah Persson, tenoren Daniel Johansson, musikalstjärnan Hanna Lindblad och hennes regndansare, samt sångaren och skådespelaren Christopher Wollter. Mikaeli Kammarkör och Sveriges Radios Symfoniorkester leds av dirigenten Thomas Søndergård. Bredbild. Även 15/1 i SVT1 och 16/1 i SVT24.
(21:00 - 22:00) wub.gif
zaaritha
Spelar in "Brottskod försvunnen".
Har kollat på "Dalziel & Pascoe", nian!
Monica M zon 4
Och vi kollade på Morden i Midsomer som jag köpte tillsammans med GT i torsdags. Tyckte inte det var nåt kul alls på tv.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon