Full version: tomte
yla
tänkte att ni kanske ville kolla in o se den där tomten jag pratade om för ett tag sedan jag har varit o hälsat på dottern o hennes man nu o passade på att plåta tomten,,ni kan ju klicka o kolla mer va han gör om ni vill ,han har en otroligt fin damm som han gjort av ingenting ,,o en massa sten förstås nej inte tomten ju ,,,svärsonen smile.gif rolleyes.gif
här kan ni klickaom ni vill se mer
ja så har jag gosat med mitt lilla gulliga barnbarn rolleyes.gif biggrin.gif sleep.gif
Inga från Närke
"oldwolfie"

Vilken fin almanacka du har gjort och vilka bilder. Tänk om man var så duktig att ta kort. Har som jag skrivit i något inlägg tidigare önskat mig en digitalkamera av tomten får se om jag varit snäll.
Men från att ha kameran och se skönheten som du har gjort i naturen är ett steg till som jag inte vet om jag har.
Tack än en gång för "dagboken" Kollade 26 sept. för att jag fyller då. Kul ide med bilddagbok.
Fialotta
Vilken händig svärson du har smile.gif
mycke fina saker han snidat ihop...blir impad rolleyes.gif
Dammen var jätterläcker...oj, oj,
(Min tomte är inte klar än, undrar varför det tar sån tid...hmmm)

Kramisar wub.gif rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon