Full version: Två frågor
Gossen Ruda
Hör väl egentligen hemma i forumteknik men där tittar väl knappast någon.

1. Hittar inte det gamla albumet, är det borta? Tänke ändå bara städa bort det så om det är borta kvittar det.

2. Hur tar man bort uppladdade bilder?
Magdis
Jag hittade ditt gamla album direkt. Det finns under kamerasymbolen långt uppe till vänster i din profil.
För att ta bort uppladdade bilder tror jag att man måste gå in i tråden som man laddat upp bilden i och ta bort den. Men jag är inte säker på om det är enda sättet.

om du sätter muspekaren på ditt nick här i inlägget så får du upp en lista där det bl.a står "mitt gamla album". Ännu snabbare sätt att hitta det.
Gossen Ruda
Ahh, tack.
Gossen Ruda
Om nån nu undrar så har jag fått svar från Ingemar, det enda sättet att ta bort uppladdade bilder är som Magdis beskriver. Gå in i tråden, redigera inlägg, hantering av uppladdade bilder och där trycka på knappen för att radera.
Berith
Tackar, kan ju vara bra att veta. 000.gif
pejori
CITAT (Gossen Ruda @ 26-01-2008, 08:40) *
Om nån nu undrar så har jag fått svar från Ingemar, det enda sättet att ta bort uppladdade bilder är som Magdis beskriver. Gå in i tråden, redigera inlägg, hantering av uppladdade bilder och där trycka på knappen för att radera.



varför ska du radera dom då????
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon