anna_rispan
Hoj! O hjälp!

Vi har msn på automatisk start när vi loggar in i datorn så det ligger en liten ikon längste nere på skärmen. Men det konstiga är att det syns inte under "alla program" hur ska jag hitta det o lägga dit det? Ibland råkar jag stänga ner programmet o då försvinner ikonen från skärmen o då hittar jag liksom inte upp msn-programmet igen!!
*Stintan*
Under alla program borde det ligga hos mig står det Windows live messenger (el Windows messenger) finns det inte där så har du nog sparat ner det någon annanstans, testa med sök kanske du hittar det.
Pirum
Jag tror det är filen msnmsgr.exe du letar efter, den finns hos mig i
"C:\Program\MSN Messenger"

Man kan starta programmet genom att helt enkelt välja "kör" i startmenyn och skriva in msnmsgr

Alternativt kan man gå till "C:\Program\MSN Messenger" och sen kopiera över en genväg till skrivbordet. (Hålla inne höger musknapp och dra ikonen till skrivbordet)
anna_rispan
Ja jag hittade det nu. Men om jag vill ha det sm en ikon under start hur gör jag då? O hur startar jag programmet genom den där mappen? Det är ju massa grejer där i?? HJälp!
*Stintan*
Finns inte ikonen där då den heter msnmsgr.exe
Högerklicka på den så ser du "Fäst på startmenyn" och lite andra alternativ
anna_rispan
Ja! Jag tror jag lyckades! Tack så mycket för era svar o förklaringar! blomma.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon