Full version: Bakgrundsbilder
Tobe3
http://interfacelift.com/wallpaper/categories.php?id=38

MASSOR med bakgrundsbilder.
Länkar direkt till Flowers & Plants men det finns massor med andra i rubrikfältet: CATEGORIES


Red Gerbera
Pjater
Oj vad många tjusiga biggrin.gif
cic
Verkligen många jätteläckra! smile.gif Byter inte så ofta bild dock eftersom jag ju aldrig ser den.. Antingen surfar jag eller så stänger jag locket.. biggrin.gif
Ophelia
Tack för länken. Den ska jag spara. Jättefina bilder tummenupp.gif
Aqvakul
Underbara bilder! Tyvärr blir de ändå utkonkurrerade av bilden på mitt lilla barnbarn, Lea. blink.gif
renate
Har faktiskt inte tittat på länken då jag alltid använder mina egnar bilder till skrivbordet,känns mer personligt.
Just nu har jag denna bild från Gotland som skrivborsbild.
[attachment=12537:PICT7149.JPG]
Monaxe
Kanonfina motiv, ska absolut spara länken, men jag vill också gärna har nåt eget foto, just nu har jag detta. Är taget på Sandö, Åland vid min pappas föräldrahem. Taget med mobilen så det är inte bästa kvalitet, men motivet är kärt...
Sandö

Pjater
Denna blev min favorit från sidan....
Ciczi
Kör också med mina egna. Just nu en bild från bornholms västkust.

Ciczi
Myosotis
Jag har den här för jag tycker också att det är roligare med egna bilder, och denna är jag så nöjd med.


Ciczi
CITAT (Myosotis @ 31-01-2008, 07:52) *
Jag har den här för jag tycker också att det är roligare med egna bilder, och denna är jag så nöjd med.


Den var urtjusig den... yes.gif

Ciczi
Lilla Birka
Tydligen är det många som, liksom jag föredrar egna bilder. Och varför ska man bry sig om att ladda ner andra bilder när man har flera tusen av egna bilder att välja på? Just nu har jag en bild från Gotland (tycks vara kära motiv hos många) tagen från Varvsholm utanför Klintehamn med utsikt över Karlsöarna. Dessutom fungerar min skärmsläckare så att den kör bildspel från "Mina bilder" och det är väldigt roligt när det poppar upp en bild som man inte sett på länge. Det finns ju minnen förknippade med var bild.
Naturligtvis skulle jag också ladda ner någon vacker bild om jag inte hade digitalkamera eller några egna bilder vackra nog. I min gamla dator hade jag laddat ner skärmsläckare med en serie vackra naturbilder.
*Stintan*
Använder mestadels egna bilder och i de fall jag inte gör det så har jag en privat leverantör som bidrar med fantastiska bilder som lyser upp min tillvaro wub.gif
Kathy
CITAT (Tobe3 @ 29-01-2008, 18:08) *
http://interfacelift.com/wallpaper/categories.php?id=38

MASSOR med bakgrundsbilder.....//.....


Tack för länktipset. Jättefina bilder.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon