Full version: Telia Bredband
ingrid fuxwall
Låg ju nere kring årsskiftet och som kompensation erbjöd de ett presentkort på 200 kronor.

I dag kom min faktura och då ringde jag och sa att jag inte ville få köpa något hos dem för 200 kronor utan jag ville ha ett avdrag på min faktura - inga problem!
Hur stort avdraget blir - vet jag inte, men jag antar att de gör en vettig bedömning och mig spelar det ingen roll, något presentkort vill jag inte ha men kompensation för det "bortfall" jag drabbades av och det var det tydligen inga problem med.

ingrid
MariaS
Grattis. blomma.gif Kul att telia inser att alla inte vill ha presentkort!
Anki på Öland
Jag fick mail från Telia med förfrågan om jag drabbats. Svarade att det visste jag ju inte eftersom det var frågan om mail jag inte fått...... 2 veckor senare fick jag en presentcheck. Alltid kan jag väl hitta något att köpa...... smile.gif
Anki
Anma
Jag anser inte att det är någon kompensation när man får ett presentkort som bara fungerar i telias butiker. Skönt att höra att man kan få avdrag på fakturan istället. smile.gif
ingrid fuxwall
CITAT (Anma @ 04-02-2008, 21:20) *
Jag anser inte att det är någon kompensation när man får ett presentkort som bara fungerar i telias butiker. Skönt att höra att man kan få avdrag på fakturan istället. smile.gif

Precis så tänkte jag också men blev väldigt förvånad över att de inte protesterade men å andra sidan är de väl rädd om sina kunder
Leia
Och varför har inte jag fått någon kompensation eller förfrågan confused.gif ranting.gif

Våra tre mailadresser fungerade inte heller under den perioden.
MariaS
CITAT (Leia @ 05-02-2008, 07:46) *
Och varför har inte jag fått någon kompensation eller förfrågan confused.gif ranting.gif

Våra tre mailadresser fungerade inte heller under den perioden.


Slå en signal till TElia vet jag. 3Xutebliven mail=600:- i faktura avdrag eller
Pirum
Jag (eller vi) har några teliamailadresser. Jag hade inte fått någon förfrågan till det konto jag vanligen använder. Dock råkade jag logga in på det äldsta av mina teliamailboxar, med samma inloggningsuppgifter som abonnemanget, där fanns ett mail om kompensation. Jag tror inte Telia delar ut mer än 200kr presentcheck per abonnent, oavsett hur många mailboxar man har.
ingrid fuxwall
CITAT (Pirum @ 05-02-2008, 17:33) *
Jag (eller vi) har några teliamailadresser. Jag hade inte fått någon förfrågan till det konto jag vanligen använder. Dock råkade jag logga in på det äldsta av mina teliamailboxar, med samma inloggningsuppgifter som abonnemanget, där fanns ett mail om kompensation. Jag tror inte Telia delar ut mer än 200kr presentcheck per abonnent, oavsett hur många mailboxar man har.

Du har så rätt, man får bara en kompensation.

ingrid
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon