Full version: Håll i hatten
Kathy
Indiana Jones (länk) är tillbaka med ytterligare en film:





Aqvakul
Ser jag fram emot! tummenupp.gif
skogstroll
aaah underbart bravo.gif
Kathy
CITAT (aq42 @ 15-02-2008, 15:40) *
Ser jag fram emot! tummenupp.gif


Vem gör inte det. biggrin.gif
Min favoritskådis. wub.gif
Tycker dock att han har lagt av sig på sista tiden....så jag var först tveksam till att han skulle ikläda sig Jones-kostymen ännu en gång, med tanke på att de sålde det mesta ur rekvisitan efter tredje filmen.
Men det är klart, med smink kommer man långt.
skogstroll
ja... och mirakelkrämer giggle.gif
Kathy
CITAT (skogstroll @ 15-02-2008, 15:47) *
ja... och mirakelkrämer giggle.gif


tongue.gif
Ska i alla fall se filmen.
För mig är Harrison Ford mannen med stort "M". w00t.gif
Monica M zon 4
Härligt med en ny film med Harrison Ford. Jag såg honom första gången i första Star Wars-filmen som den tuffe kaptenen Han Solo på Millenium Falcon. Han är en favorit-skådis!
Alphaville
Det ska bli spännande! Något att se fram emot.
Kathy
CITAT (Monica M zon 4 @ 15-02-2008, 17:34) *
Härligt med en ny film med Harrison Ford. Jag såg honom första gången i första Star Wars-filmen som den tuffe kaptenen Han Solo på Millenium Falcon. Han är en favorit-skådis!




wink.gif
Jejja
CITAT (Kathy @ 15-02-2008, 15:53) *
För mig är Harrison Ford mannen med stort "M". w00t.gif



Hahaha, snarare gubben med stort "G"..... fniss... rotfl.gif
Kathy
CITAT (Jejja @ 15-02-2008, 21:47) *
Hahaha, snarare gubben med stort "G"..... fniss... rotfl.gif


Seså, nu ska du inte vara sån. biggrin.gif
Har man hängt med och sett honom från "American graffiti", "Star Wars", "Witness", "Indiana Jones", "Presumed innocent", "Regarding Henry", "Blade runner", "Working girl" så förblir H Ford "mannen med stort H".







tummenupp.gif
Tezzla



Så vansinnigt snygg... wub.gif
Aqvakul
CITAT (Tezzla @ 15-02-2008, 22:55) *
Så vansinnigt snygg... wub.gif


jag? blush.gif
Anma
Harrison Ford är en av dem där som bara blir snyggare med åren... Kan ju bero på att man själv blir det också, till åren, alltså... giggle.gif
Tezzla
CITAT (aq42 @ 15-02-2008, 23:03) *
jag? blush.gif


Ja självklart menar jag dig! flirting.gif
mamamaggan
Och jag gillar honom inte alls. Fast visst kan jag titta på Indiana Jones-filmer .
KURT
Indiana Jones-filmerna är ju inte minst intressanta eftersom de är filmade i många olika miljöer. Därmed är fulla av fel och misstag som man kan ha roligt åt - man kan ha stort nöje av kalkoner.
Kathy
CITAT (KURT @ 16-02-2008, 07:24) *
Indiana Jones-filmerna är ju inte minst intressanta eftersom de är filmade i många olika miljöer. Därmed är fulla av fel och misstag som man kan ha roligt åt - man kan ha stort nöje av kalkoner.


En kalkonfilm, är en film som anses vara mycket dålig i till exempel regi, manus, skådespelarinsatser och så vidare trots att upphovsmännen inte avsett det. Det är många som håller med mig om att Indiana Jones-filmerna inte tillhör den kategorin. smile.gif
mamamaggan
CITAT (KURT @ 16-02-2008, 07:24) *
Indiana Jones-filmerna är ju inte minst intressanta eftersom de är filmade i många olika miljöer. Därmed är fulla av fel och misstag som man kan ha roligt åt - man kan ha stort nöje av kalkoner.



Det är därför jag tittar ibland.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon