Sidor: 1, 2
Kathy
Vill bara säga Tack och hej då, alla!

Lämnar odla nu.



Cacki
CITAT (Kathy @ 19-02-2008, 19:34) *
Vill bara säga Tack och hej då, alla!

Lämnar odla nu.

WHY???
Boxer
VA!!! Skojar du? crying.gif
rahmat2
Ville bara önska dig lycka till!
Rahmat
Boxer
Nä, stopp nu! Vad är det som händer? dunno.gif
aanderss
varför?
Monica M zon 4
Har nog missat nåt?! Förstår ingenting. Men önskar dig lycka till och ha det så bra, Kathy!
anne-li i olofstorp
Nänänä!
Vill ha fler underbara kattbilder mm....... confused.gif
Monaxe
men snälla nån, varför ?
Sailor Pluto
Så tråkigt... Du är varmt välkommen tillbaka, Odla lär inte försvinna i första taget smile.gif .
Myosotis
men...? dunno.gif
Farbror Blå
Nej !! vill inte!! =(
Alba
Men Kathy....vad är det som händer ?

Jag hoppas i alla fall att du bara tar en paus och återkommer till oss.

Sköt om dig.

smiley_small_hug.gif
MariaS
Men snälla Kathy, vad har hänt? kram1.gif kram2.gif trostar.gif kompiskram.gif
ingrid fuxwall
Nu vet jag ju inte direkt så här vem hon är men självfallet ska hon stanna - har någon varit dum mot henne???
MariaS
CITAT (ingrid fuxwall @ 19-02-2008, 21:17) *
Nu vet jag ju inte direkt så här vem hon är men självfallet ska hon stanna - har någon varit dum mot henne???

Har faktiskt inte en aning vad som har hänt! Jag är CHOCKAD!
Wilmer
KAthy, hoppas detta är ett dåligt skämt -cry-.gif
*Stintan*
Hoppas du kan komma tillbaka snart. Sköt om dej. sad.gif smiley_small_hug.gif
pejori
hoppas du omprövar ditt beslut och kommer tillbaka så småningom...
ha det gott och kram smiley_small_hug.gif
ingrid fuxwall
Kan någon berätta varför?

ingrid
*Stintan*
CITAT (ingrid fuxwall @ 19-02-2008, 21:31) *
Kan någon berätta varför?

ingrid


Hade Kathy velat så hade hon nog berättat.
malin72
g.gif vad händer här då dunno.gif
Netha
Förstår ingenting jag heller. confused.gif
Men eftersom Kathy ville säga hej då i forumet så tror iaf jag att det hänt något här.
Eller?
pejori
CITAT (Netha @ 19-02-2008, 21:58) *
Förstår ingenting jag heller. confused.gif
Men eftersom Kathy ville säga hej då i forumet så tror iaf jag att det hänt något här.
Eller?



eller så vill hon inte att vi ska behöva undra vart hon tagit vägen...
hon har ju råkat illa ut här tidigare, så det kanske är "gamla saker" som kommit tillbaka igen...
hon förklarar nog med tiden.
hoppas bara du mår bra kathy...det är det viktigaste kompiskram.gif kompiskram.gif
MariaS
CITAT (pejori @ 19-02-2008, 22:02) *
eller så vill hon inte att vi ska behöva undra vart hon tagit vägen...
hon har ju råkat illa ut här tidigare, så det kanske är "gamla saker" som kommit tillbaka igen...
hon förklarar nog med tiden.
hoppas bara du mår bra kathy...det är det viktigaste kompiskram.gif kompiskram.gif

Dito
Betty
dunno.gif Vet inte vad som har hänt, men... kommer att sakna dig, det vet du kram2.gif . Ha det bra där ute, hoppas du kommer tillbaka nån gång.
Biggan_
Jag förstår ingenting! ....men ha det gott Kathy, och välkommen tillbaka när och om du känner för det! kompiskram.gif
Netha
CITAT (pejori @ 19-02-2008, 22:02) *
eller så vill hon inte att vi ska behöva undra vart hon tagit vägen...
hon har ju råkat illa ut här tidigare, så det kanske är "gamla saker" som kommit tillbaka igen...
hon förklarar nog med tiden.
hoppas bara du mår bra kathy...det är det viktigaste kompiskram.gif kompiskram.gif

Aha ... instämmer kompiskram.gif
Flyguy
CITAT (Kathy @ 19-02-2008, 19:34) *
Vill bara säga Tack och hej då, alla!

Lämnar odla nu.

Hoppas att saker och ting är som de ska, sköt om Dig. smiley_small_hug.gif

Gillan
Men hallå där kompis! Vad håller du på med? Inte kan du väl försvinna så där bara ohmy.gif !!! Nån måtta får det väl ändå lov att vara rtfm.gif

Allvarligt, vad det än är, så finns du här ändå wub.gif
Aqvakul
Oj vad man undrar! g.gif

Hur som helst - stor kram och skoet om dig! kompiskram.gif

grycken
Vem är Kathy??? Är hon så viktig här på forumet att hon måste tala om att hon lämnar det??? Tycker att det är larvig dramatik!!! För att få uppmärksamhet???
Krolliljan
För mig är Kathy mycket viktig. kompiskram.gif Jag tycker att det är jättebra att hon säger till så att jag vet. Kommer att sakna henne enormt. sad.gif
Aqvakul
CITAT (grycken @ 20-02-2008, 09:02) *
Vem är Kathy??? Är hon så viktig här på forumet att hon måste tala om att hon lämnar det??? Tycker att det är larvig dramatik!!! För att få uppmärksamhet???

thumbdown.gif
cic
CITAT (grycken @ 20-02-2008, 08:02) *
Vem är Kathy??? Är hon så viktig här på forumet att hon måste tala om att hon lämnar det??? Tycker att det är larvig dramatik!!! För att få uppmärksamhet???

Det är många som gör så här på odla. Talar om att man lämnar alltså.

Idet här fallet tror jag dock inte att vi behöver oroa oss. Den här personen har kommit tillbaka varje gång hon aviserat att hon ska sluta. Hon är snart tillbaks igen.. smile.gif
titti49zon6
Så trist att du lämnar oss Kathy eftersom jag tycker att alla medlemmar( nästan) är lika viktiga för forumet vare sig dom
skriver lite eller många inlägg, huvudsaken är att dom är relevanta
Jag kommer också att sakna dig men du kanske kommer tillbaka och då ska du veta att du är välkommen
Sköt om dig kompiskram.gif
Boxer
Tycker det är sjysst att säga till om man "sticker". Det var ingen dramatik från hennes sida, bara ett lungt konstaterande. tummenupp.gif
Dramatiken står vi andra för. sleep.gif


Jag kommer oxå att sakna dig. Hoppas du dyker upp snart igen. -cry-.gif kompiskram.gif smiley_small_hug.gif
pleximaster
Det är alltid tråkigt när nån lämnar men kanske behöver hon bara en time out från forumet. Det har hänt mej en gång på ett forum där jag blev mycket engagerad, till den grad att det blev jobbigt. Forum ska vara kul och då kan det vara bra att släppa taget i alla fall ett tag.

Välkommen tillbaka!
plexi
Ramred
Ha det så bra.
pimpim
Undrar också vad som hänt och kommer att sakna dig här.
Alba
CITAT (grycken @ 20-02-2008, 08:02) *
Vem är Kathy??? Är hon så viktig här på forumet att hon måste tala om att hon lämnar det??? Tycker att det är larvig dramatik!!! För att få uppmärksamhet???



För mig och många andra är Kathy viktig.
Monaxe
CITAT (grycken @ 20-02-2008, 08:02) *
Vem är Kathy??? Är hon så viktig här på forumet att hon måste tala om att hon lämnar det??? Tycker att det är larvig dramatik!!! För att få uppmärksamhet???



Kathy är viktig här på forumet precis som alla snälla, trevliga och hjälpsamma människor är! Att hon lämnar oss nu har säkert gotagbara ursäkter, snyggt och ärligt tycker jag att tala om att hon lämnar forumet. Lycka till Kathy, kom snart tillbaka kram2.gif
Tezzla
Ja, jag säger då det....

Detta är ett intressant fenomen. Sker på alla forum. Någon skriver ett kort Hej då - inlägg utan någon som helst förklaring och detta leder till en kilometerlång tråd av hyllningar och "varför, varför".

Inte sällan brukar Hej då - personen återkomma igen efter ett tag...

biggrin.gif
sqrulan
Synd att hon inte berättar varför???
Kathy
CITAT (Tezzla @ 20-02-2008, 11:08) *
Ja, jag säger då det....

Detta är ett intressant fenomen. Sker på alla forum. Någon skriver ett kort Hej då - inlägg utan någon som helst förklaring och detta leder till en kilometerlång tråd av hyllningar och "varför, varför".

Inte sällan brukar Hej då - personen återkomma igen efter ett tag...

biggrin.gif


Tezzla, ja, det var dumt att jag inte låste tråden för detta är ingen snyft-tråd.
Tycker det är schysst att tala om när man försvinner från ett forum så slipper det spekuleras vart man tagit vägen. Men det var kanske dumt.
Jag ska nog be formansvariga att plocka bort tråden? Förmodligen lika bra det.

Snart, snart, snart är det vår och sommar och dags att öppna upp den vinterstängda stugan. yahoo.gif
Är det inte en härlig tid vi har framför oss, så säg? blomma.gif

Hej då, alla! flirting.gif
Magdis
Ha det bäst Kathy! smiley_small_hug.gif
Betty
CITAT (sqrulan @ 20-02-2008, 11:08) *
crying.gif Synd att hon inte berättar varför???

Tja vad vet man vad folk har för skäl att lämna... dunno.gif Det kanske är något högst personligt, nåt som hon inte vill lägga upp här på forumet för allmän beskådning.
Vi får leva med att inte ha full insyn i allt. flirting.gif
Jag tycker det är juste i alla fall att säga Hej då! när man går - oavsett om man talar om varför - så slipper vi spekulera om vart hon tagit vägen.


Edit. Ojdå, ser just att Kathy nyss svarat i tråden. (jag är långsam på tangenterna...) rolleyes.gif
Wilmer
Jag är glad att folk säger hejdå, för annars börjar man ju undra varför den personen försvan, man kan ju ana det värsta! Det har hänt på andra forum att någon bara försvunnit som varit aktiv, då märks det rätt väl. Det gnager i bakhuvudet, även om man inte träffats IRL så kommunicerar man ju med varandra.
Kommer personen till baka när det känns bra, toppen! Jag känner inte att jag behöver veta varför.
Tosan
Sköt om dig Kathy, hoppas du kommer tbx snart. kompiskram.gif
mamamaggan
Hej då Kathy ! Hoppas du kommer tillbaka längre fram ! Ha det bra !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon