LindaLunda
Idag åker jag ner till Ostbutiken.se i Mölndal för att lämna ifrån mig mina senaste keramikalster yahoo.gif .
Dessa kommer att visas i skylltfönstret där i några veckor framöver med start från och med Onsdag tror jag ......
(Jag vet inte hur länge utställningen kommer att hålla på)

Är någon intresserad av att åka och titta på mina saker så finns adressen här www.ostbutiken.se

Inget som visas på utställlningen är till salu!

För den som inte kan åka och titta men ändå är nyfiken finns lite av min trädårdskonst och annat att se här.
Min blogg.

Jag tillverkar först och främst sakerna till mig själv.

Linda

(har ändrat till rätt adress på en av länkarna)
marskattan
Grattis!!!
Hoppas du kommer få mycket positiv respons, men jag har mkt svårt att tänka mig något annat *ler*

Gillan
Grattis till din första utställning Linda blomma.gif !
Hoppas du får en massa framtida spekulanter smiley_small_hug.gif
Margith
Grattis och stort Lycka till!! kram1.gif

sqrulan
Grattis och lycka till Linda!: blomma.gif
Aqvakul
Lycka till med utställningen! tummenupp.gif
Eva i Höga
Kul Linda, du kommer säkert att få beställningar när dina alster syns i ett skyltfönster! Min dotter bor nära ostbutiken så jag ska be henne gå och titta (risken är förstås att hon vill ha!). Jättekul för dig!
Bettis
GRATTIS GRATTIS (nog ska jag dit och titta alltid flirting.gif ) yaay.gif Lycka till
LindaLunda
Tack alla ! Nu går jag och packar in allt i bilen och åker iväg till Mölndal med grejjerna!
Linda
Betty
Grattis och lycka till med utställningen Linda! bravo.gif Om jag inte hade bott så långt ifrån som jag gör så hade jag absolut besökt utställningen, jag tycker att du är jätteduktig! 000.gif
Eva-Helene
Det är väldigt farligt för mig att titta i din blogg, LindaLunda! Drabbas ALLTID av jag-vill-ha-sjukan!!!
Gossen Ruda
Jag får inte riktigt ihop kopplingen keramik - ost men man behöver ju inte begripa allt, lycka till.
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Gossen Ruda @ 10-03-2008, 11:10) *
Jag får inte riktigt ihop kopplingen keramik - ost men man behöver ju inte begripa allt, lycka till.


Samma här
Monica i Nässjö
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 10-03-2008, 11:14) *
Samma här


Men kära söta! Det är ju små söta råttor bl.a. Och vad äter råttor? Ja just det... OST. Voilá!
LindaLunda
CITAT (Gossen Ruda @ 10-03-2008, 11:10) *
Jag får inte riktigt ihop kopplingen keramik - ost men man behöver ju inte begripa allt, lycka till.


Det behöver du ju inte heller! Man kan och behöver inte förstå allt crazy.gif !! Ägaren till ostbutiken är en lika stor trädgårdstok som jag.... och fler med mig wub.gif !

Han behövde också något att skyllta med då det inte passar sig hygienmässigt att ha ost i ett skyltfönster.....
Och jag är bara lycklig över att få visa mina saker.... och kanske få några possitiva komentarer bravo.gif ! Och då spelar det inte mig någon roll riktigt var jag får visa dem... så länge det inte är i en oanständig butik!

Linda
Alba
Så roligt Linda.
Det är ju just detta som är så kul.... att hitta saker på ett oväntat ställe. Det gör ju också att man når fler människor än bara de som kanske söker efter keramik.

Lycka till med utställningen.
MariaS
GRATTIS!!!!! Alltid kul med utställningar från "kändisar"
ingrid fuxwall
Förstår att du känner dig nöjd
ewa zon 3
Grattis till första utställningen Linda! rose.gif
Du tar väl foton så att vi som inte bor så nära kan få titta lite också flirting.gif

/Ewa
Gossen Ruda
CITAT (LindaLunda @ 10-03-2008, 13:27) *
Det behöver du ju inte heller! Man kan och behöver inte förstå allt crazy.gif !! Ägaren till ostbutiken är en lika stor trädgårdstok som jag.... och fler med mig wub.gif !

Han behövde också något att skyllta med då det inte passar sig hygienmässigt att ha ost i ett skyltfönster.....
Och jag är bara lycklig över att få visa mina saker.... och kanske få några possitiva komentarer bravo.gif ! Och då spelar det inte mig någon roll riktigt var jag får visa dem... så länge det inte är i en oanständig butik!

Linda


En fullt godtagbar förklaring, kul grej. Kanske åker jag förbi en sväng, finns det nån liten söt drake med?
Irene_L
Åhhh vad kul Linda!!! yahoo.gif Du måste ta kort så att vi får se din utställnig!!
Lycka till!!! rose.gif
Netha
Måste säga det igen ... jag är imponerad av din skaparkonst ...
bodde jag närmare så hade jag stått där och tittat på alla fina varenda dag. tummenupp.gif biggrin.gif
LindaLunda
NU är det skyltat och klart!
Linda
Irene_L
Har du några kort på utställningen?? Jag är så nyfiken!!
titti49zon6
Grattis till din första utställning Linda rose.gif det blir säkert fler
Jag instämmer med dom andra som vill se bilder, sååå kul att få se din utställning även om det blir på bild
Lycka till
LindaLunda
Tack allihop!!!! thanks.gif
Jag har tyvärr inga foton ännu men det kommer.
Linda
Sylvia
Lycka till, Linda!
Behöver visst flanera ditåt en vacker dag... hur länge håller den på?
LindaLunda
Minst över påsk i alla fall.
Linda
Cathis
Lycka till Linda!!

Vad kul att du får visa upp dina underbara saker tummenupp.gif
maramara
Grattis till utställningen, det kommer säkert att resultera i fler framtida alster, eftersom dina verk är så charmiga.
Bettis
Var och tittade på dom små i fönstret på Mölndalsbro dom låg så gott i solskenet tummenupp.gif
DragonLady
Jättefina grejer... speciellt Drakarna då.. mrrrooowwrrr flirting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon